maanantai 17. joulukuuta 2012

Siis aivan mahtavaa

Tänään oli tosiaan poikien neuvola ja siellä oli kaikki hyvin. Molemmille oli tullut hienosti pituutta ja painoa. Rokotuksia tuli 2kpl sekä rota suunkautta. Aika unisia ovat molemmat olleet koko illan ja vähän kiukkuisiakin. Ja ollaanhan me jo ehditty tehdä niitä ihania rotatuotoksiakin. Siis voi kamala miltä rotakakka haisee.

Päivän ainut positiivinen asia olikin se,että pojat voivat hyvin. Meillä nimittäin pyykkikone laukesi. En tajua,että mikä sille tuli. Luoja, että ottaa päähän. Olen koko illan yrittänyt korjata sitä, kun mies oli pelaamassa lätkää. Eikä mieskään saanut sitä korjattua. Jos tuo kone on sanonut itsensä irti niin sitten mulla loppuu huumorintaju. Meillä pestään pyykkiä ties kuinka monta koneellista viikossa. En kertakaikkiaan voi olla ilman konetta.

Molemmat pojat nukkuvat ja munkin vissiin pitäisi. Mun adrenaliinitaso on tosin niin korkealla, ettei nukkumisesta taida tulla hetkeen yhtään mitään. Kamala nälkäkin olisi. En ehtinyt taaskaan syödä iltapalaa, kun pojat roikkuivat vuorotellen mun sylissä koko illan. Hetkeksi kun laski pois niin oli kamala huuto päällä. Eikä viitsi huudattaa toista, kun olin juuri vaivalla saanut toisen nukahtamaan.

Mä niin toivon,ettei noista rokotteista tule mitään kamalia oireita. Pieni kiukku on ymmärrettävää, mutta kunhan nukuttais edes kohtuullisesti.

Huomenna on pakko soittaa mun isälle ja pyytää se käymään meillä katsomaan tuota konetta. Mä en edes saa ajatuksia nyt keskitettyä muuhun kuin tuohon onnettomaan rakkineeseen. Ai,että voi pientä ihmistä riepoa!

Pakko varmaan kohta paeta parvekkeelle hetkeksi istumaan ja hengittämään syvään. Kiitos ja anteeksi!
Toivottavasti huomenna olisi parempi päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti