maanantai 28. tammikuuta 2013

Kauneutta

Meidän netti ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Perjantaina yhteys oli todella hidas ja katkesi aina välillä. Viikonlopun yli me katseltiin sitä ja tänään mulla paloi pinna ja soitin asiakaspalveluun. Jossain meidän lähellä on rikkinäinen linkkitorni ja siksi yhteys on huono. Pitäisi kuulemma korjaantua muutamassa päivässä. Mies ei olisi suostunut soittamaan mihinkään asiasta, mutta mulla menee hermo heti jos joku ei toimi oikealla tavalla. Ja nyt ainakin sain mielenrauhan, kun tiedän, että mistä vika johtuu.

Pojat ovat olleet eilen ja tänään ihan super kilttejä. Molemmat ovat nukkuneet ja syöneet reippaasti. Nyt tietysti sattuu joku katastrofi, kun mä kehuin niitä.

Hitto mä unohdin, että olin kirjottamassa tätä tekstiä. Meni taas pari tuntia niin nopeasti. Nyt molemmat pojat nukkuvat ja mies on pelaamassa lätkää. Ihan tautiseen aikaan. Mä keitin itselleni teetä, että saattaisin pysyä hereillä niin kauan, että se tulee kotiin. Olisi edes heti sitä kuuluistaa yhteistä aikaa.

Huomenna yläkerran ystävä tulee kahvittelemaan hänen 11kk ikäisen tyttären kanssa. Edelisellä kerralla E oli oikein vieraskorea ja nukkui koko visiitin ajan. Ehkä huomenna on parempi päivä.

Eilen mulle laitettiin rakennekynnet. O:n kummin tyttöystävä askarteli ne mulle. Olihan ne ihan hienot joo. Mutta kestin niitä tunnin. Ensimmäisen ruuanlaiton jälkeen menin vessaan repimään ne irti. Anteeksi nyt vain jos kyseinen laittaja tätä lukee. Ei kertakaikkiaan ole mun juttu. Ja kiitokseksi siitä repimisestä mun sormet ovat ihan hillitömän kipeät. Sitä liimaa oli vissiin ihossakin, koska nyt on sormenpäät ja reunat ihan kipeät. No tulipahan kokeiltua. Yritin sentään panostaa ulkonäkööni. Täytyy vain tyytyä siihen mitä on, eikä lisäillä mitään. Jos sitä kuitenkin hiukset uskaltaisi taas joskus värjätä.

Ensi viikon monikkokerhossa on taas Me and I kutsut. Erehdyin äsken surffailemaan jo niille sivuille ja voi luoja niitä hintoja. Ehkä mä raaskin ostaa pojille sellaisen sukkapaketin ihan vain siksi, että olisi kiva tilata jotain ihanaa uutta. Kuitenkin kun saan sen katalogin käteen niin muhun iskee piheys ja menen seuraavana päivänä Lindexiin. Siellä voin sitten miettiä, että miten paljon enemmän saan samalla rahalla. Poika parat saavat varmaan traumoja isona, kun niillä ei ole ollut "miikkareiden" vaatteita.

Mietin tuossa yhtenä päivänä, että minkäköhän kapselin ne laittoi muhun siellä kierukan asenennuksessa?? Sen jälkeen mulla on ollut ihan tajuton nälkä koko ajan. Mun tekee mieli aivan ihmeellisiä asioita. Esimerkiksi tänään teki mieli nakkeja ja sinappia sekä hornetteja. Himoitsen kaupassa nuudelia ja sieniä. Mun piti jo eilen googlata sienet, että mitä musta puuttuu, kun himoitsen niitä. Joku mussa on pakko olla vialla. Söin muuten muutamassa päivässä kaksi purkillista Pirkan valkosipulitäytteisiä oliiveja. Että tervetuloa vain terveelliset elämäntavat. Pitää varmaan asentaa jääkaappiin lukko...

3 kommenttia:

  1. Mä en ole ollut yksilläkään Me and I kutsuilla, enkä kyllä mene. En kertakaikkisesti suostu maksamaan sellaisia hintoja joistakin vaatteista joita käytetään kuukausi. Ja eipä ne vaatteet ole edes huudelleet mulle. Sama juttu muiden merkkivaatteiden (esim. P.O.P) kanssa. Kävin pyörähtämässä popin kaupassa ja pyörittelin päätä. Ei ole mun juttu. Mielummin menen henkkamaukalle, lindexille, Prismalle jne ostoksille. Saan minun makuun ja budjettiin sopiva tuotteita.
    Mä olen miettinyt joskus rakennekynsiä, mutta luulen että mulle kävisi samoin. En osaisi olla niiden kanssa.

    VastaaPoista
  2. Mullakin on periaatepäätös Miikkareihin, en osta niin en osta. Ei oo kolahtanut muut kuin singoalla mekot, muta niitä on aina kaikilla. Ostan toki muita merkkejä, jos kivoja sattuu, mut moni ostaa miikkareita vaan siksi että ne on miikkareita.

    VastaaPoista
  3. Ihana,että muutkin ovat kanssani samaa mieltä :) Joskus tuntuu,että ihminen leimataan täysin välinpitämättömäksi, jos ei hanki lapsille merkkivaatteita jo pienestä pitäen. Ja jotenkin musta tuntuu niin turhalta ostaa kallista vaatetta noin pienille, koska ei mene kuin hetki ja ne ovat yltäpäältä kuolassa, ruoassa, maidossa sun muussa ryönässä.

    VastaaPoista