sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Miehet!

Nyt kun olemme viettäneet miehen kanssa aikaa varsin tiiviissä tunnelmissa täällä anoppilassa niin olen saanut seurata hänen käytöstänsä ihan lähietäisyydeltä. Käytös kotona ja täällä on aivan erilaista. Kotona, edes jotkin asiat menevät perille ja omia aivoja käytetään kohtalaisen usein. Jotenkin nyt musta tuntuu, että kaikki se omilla aivoilla ajattelu on jotain tähtitiedettä. Mä edelleen pyöritän tätä perhettä ja melkein tuntuu, kun mulla olis kolmaskin lapsi tuossa hoidettavana.

Äsken mies reippaasti tokaisi, että mitä jos lähdetään käymään uimassa. Siis mitä???? Mä olen kohta viikon verran puhunut mun kuukautisista. Olen kirjaimellisesti aika ajoin valittanut, kun vatsaa koskee niin kovasti ja olo on muutenkin ollut melko heikko kun se hemmetin hemoglobiini on muutenkin alhaalla.
Katsoin miestä kysyvästi, että ihanko olet tosissasi. Eihän se edes tiennyt miksi en halunnut lähteä uimaan. Tuntuu siltä, että tuo anopin kissakin kuuntelee enemmän juttuja kuin mies.

Onneksi päästään kohta kotiin ja saan tuon miehenkin käyttäytymään kuin mies. Loppuu tuo pelleily ja aletaan ajattelemaan taas oman perheen hyvinvointia. Ja todellakaan tämä meno ei jatku kotona. Kotona voi itse mennä jääkaapille syömään eikä odottaa valmista sapuskaa. Hitto, että mua riepoo tällainen passaaminen. Me ollaan aikuisia ja osataan kyllä hoitaa omat asiat. Olisi kiva, jos mieskin sen osaisi näyttää äidilleen. Mutta ehkä se on jokin miehinen juttu, että heistä tulee aina pikkupoikia silloin kun ovat äidin luona. Tiedä häntä. Hassua kuitenkin.

Nyt on taas tullut hieman purettu sisäisiä agressioita. Jos mä vaikka kohta suostuisin tuon miehen kanssa lähteä käymään jossain. Ainiin, paitsi tänään on joku hemmetin loppiainen eikä mikään ole auki.Ilmankos se mies oli äsken niin innokkaasti lähdössä kauppoihin. Yllätys, silloin viedään vaimo ostoksille kun kaikki paikat ovat kiinni. Muistellaampa vaikka sitä meidän Haaparannankin reissua. Koko paikassa ei ollut kun pari kuppasta kauppaa auki. Yritä siinä nyt sitten ostaa itselleen jotain kivaa. No säästyypähän nekin rahat.

Tsiisus,että ottaa pientä ihmistä sieluun. Pakko kohta lähteä ulos, ettei pää räjähdä ihan totaalisesti. Kiitos ja anteeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti