torstai 31. tammikuuta 2013

Ne prinsessat

Kävin tänään poikien kanssa mun mummon luona. Siis voi luoja miten vanhoista ihmisistä tulee prinsessoja. Kaikki pyörii vain ja ainoastaan heidän ympärillään ja yleensä se kaikki on aina huonosti. Mulla tulee aina vanhuksista mieleen se satu, jossa prinsessa tunsi herneen patjan alla. Tuntuu,että aina on kaikki huonosti ja jokaisesta asiasta pitää valittaa. Jos puhelin soi niin se soi liikaa ja jos se ei soi niin sekin on huonosti.

Olin eilen todella sosiaalinen ja pyysin ihmisiä meille lauantaina kaksostenpäivä kahville. No, mummo ei voi tulla, koska se ei jaksa tulla meille. Onhan tässä se ruhtinaaliset 10km matkaa ja sillä on taksilaput käytössä. Mun porukat ei voi tulla, koska pitää hiihtää, siivota, käydä kaupassa, sytyttää kynttilät, lakata kynnet ja vaikka mitä. Päätin sitten, että meillähän ei järjestetä mitään kahvikutsuja. Sen kerran kun ajattelen olla sosiaalinen niin ketään ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään kahvittelut.

Tämä kaksosten päivä on siis Suomen monikkoperheiden järjestämä päivä. Kun on kaiken maailman päiviä niin miksi ei sitten olisi myös kaksosten päivää. Me sitten keskenämme neljästään pidetään omat päivät ja nautitaan toistemme seurasta.

Huomenna on taas tiedossa aikamoinen hulina päivä. Aamupäivällä mun kaksi ystävää tulevat kylään. Toinen on E:n kummi ja toinen on mun kaveri lukioajoilta. On niin ihana nähdä pitkästä aikaan"tyttöjä". Voidaan rauhassa jutella tyttöjen juttuja. Pohdittiin, että josko mä uskaltaisin huomenna lähteä tyttöjen kanssa käymään illalla kaupungissa. Mietin, että voisin lähtä sitten kun saan pojat nukkumaan niin miehellä olisi helppo olla heidän kanssa. En siis todellakaan ole lähdössä bailaamaan neljään asti, vain mahdollisesti hetkeksi istumaan johonkin ja jutteleman. Saattaisin ehkä jopa nähdä muitakin tuttuja.

Monta iltaa mä olen miettinyt, että pitäisi lakata varpaankynnet.Tänään mä sain sen tehtyä. Mulla on tästäkin asiasta jonkinlainen ongelma, koska mulla pitää olla aina lakkaa varpaissa. Mun mielestä varpaat näyttävät liian kalpeilta, jos niissä ei ole lainkaan väriä. Joo, mä tiedä, että mulla on aika erikoisia ongelmia elämässä. Olin tänän myös reipas ja jynssäsin meidän vessan ja kylppärin jokaisen kolosen. Mulla on jotenkin hallitsematon olo, jos tiedän jonkun paikan olevan sotkussa. En siis todellakaan siivoa vessan kaappeja joka viikko, siksi tein sen tänään. Mulla on aina ajatus, ettei elämä ole hallinnassa jos kaapit ja paikat ovat täysin sekasotkun vallassa.

Tänään on taas se päivä, kun on tullut uusi Pasila- jakso. Mun mielestä se on ihan huippu ohjelma. Tietyistä syistä, mä en illalla ehtinyt sitä katsoa vaan kohta voin kömpiä sänkyyn Tabloidin kanssa katsomaan jaksoa Yle Areenasta. Se on taas sitä kuuluisaa laatuaikaa. Toki tuo mieskin on siinä vieressä ja saatampa jopa makoilla sen kainalossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti