tiistai 19. helmikuuta 2013

Haipakkaa

Viime päivät ovat menneet älyyttömän nopeasti ja kamalan väsymyksen vallassa. Mitä lie kevätväsymystä ilmassa. Minä, kun luuliin jo saaneeni pojat elämään samassa rytmissä niin viime päivinä mun ajatus on osoittautunut täysin vääräksi. Aamupäiväunet nukutaan melkein samaan aikaan, mutta muut päikkärit eivät. Onneksi yöt ovat sentään hieman parantuneet.

Eilen käytiin neuvolassa. O painoi 9kg ja E 7,3kg. Pitutuutta oli 67cm ja 66cm. Eipä neuvolatäti tällä kertaa valittanut yhtään poikien painosta. On kuulemma hyvin kasvaneet ja kehittyneet lapset. Eli samalla ruokavaliolla voidaan jatkaa tästäkin eteenpäin.

Tosin eilisten rokotusten jälkeen molemmilla nousi kuume. Aamulla O:lla oli reilu 38 ja E:llä 37,5. Pistin pojat silti ulos nukkumaan. Tuskin se kovin vaarallista on, koska tiedän, että kuume johtuu mitä todennäköisemmin niistä rokotteista. Pitää katsoa unien jälkeen, että onko Panadol yhtään laskenut lämpöä. Toivottavasti olisi.

Eilen pääsin taas käymään jumpalla. Kyllä teki hyvää pitkästä aikaa tehdä jotain fyysistä. Pitää katsoa, etä josko sitä tällä viikolla pääsisi toisenkin kerran jumppailemaan. Kyllä se on niin mieltä virkistävää olla hetki omien ajatusten kanssa ja vain antaa mennä.

Viikonloppu meni taas tosi reippaasti. Kävimme lauantaina juhlistamassa mun isän synttäreitä Amarillossa. Pojatkin käyttäytyivät oikein mallikelpoisesti. Pääsevät uudestaan mukaan joskus. Mua huvitti, kun Amarillo on paljon mainostanut uutta ruokalistaansa. Musta sinne oli tullut ehkä max.5 uutta ruokaa, mutta kaikkien ruokien hinta oli kylläkin noussut. Alkaa olla senkin paikan hinnat jo melko hävyttömiä. Toki jostain oikeasta herkusta olen valmis maksamaan enemmänkin, mutta en välttämättä mistään perus hampurilaisateriasta melkein 15e.

Mulla olisi haaveena päästä käymään loppuviikosta Ikeassa. En tiedä, että mitä loitsuja mu pitää hokea, että saan miehen mun kannalle tässä asiassa. Kerrankin mulla olisi oikea syy mennä sinne. Tahtoisin ostaa sieltä pojille syöttötuolit ja kotiin jotain pientä kivaa. Keväällä kun iskee aina pieni sisustus villitys.

Nyt täytyy taas lähtä laittamaan pyykit kuivumaan, ennen kuin pojat heräävät. Pitää pitää peukkuja, että se kuume olisi lähtenyt laskemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti