keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Uudistamista

Siis aivan ihanaa, kun aurinko on näyttäytynyt muutamana päivänä. On niin pirteä olo, kun näkee taas valoa. Kyllä mä olenkin odottanut tuota aurinkoa. Ainut huono puoli tässä keväässä on se, että mulla iskee aina kamala sisustusvimma. Tänään kävimme koko porukalla shoppailemassa. Mä löysin ihanan uuden maton olkkariin. Pakko aloittaa sen varjeleminen huolella, etteivät pojat sotke sitä ihan heti. Mutta onneksi se on tuollainen "likaisen ruskea" jo valmiiksi niin ei pieni sotku haittaa.

Heti aamusta olin tosi reipas. Mies lähti poikien kanssa lenkille ja mä sain siivota ihan rauhassa. Oli niin ihana laittaa kaikki tavarat hujan hajan ja siivota ihan kunnolla jokainen nurkka ja kolo. Nyt on ihan uusi ilme kämpässä. Huomenna pitää laittaa vielä uudet verhot ikkunaan niin sitten on aika aloittaa kunnolla kevään odotus.

Ihana, kun kaupassakin oli kaikkea pääsiäis sälää myynnissä. Eipä me varmaan mitään sälää osteta, muuta kuin rairuohoa. Pitäähän se nyt lapsiperheessä olla ruohot kasvamassa ensimmäisenä yhteisenä pääsiäisenä. Paitsi, että mun heikkous on ne ihanan väriset pienet pääsiäismunat. En tykkää syödä niitä, vaan tykkään laittaa niitä nätisti johonkin kulhoon ja ihailla niiden värejä. Tiedän, että olen outo. Ne pienet pääsiäismunat ovat vain äärettömän sympaattisia.

Päivä on mennyt tosi nopeasti, kun on ollut ohjelmaa. En edes huomannut, kun kello oli jo seitsemän. Nyt molemmat pojat nukkuat ja meillä alkaa aikuisten aika. Täytyy katsoa, että josko telkkarista tulisi hetken aikaa jotain katsomisen arvoista. Täytyy se taas kuitenkin  käydä ajoissa nukkumaan, kun pojat heräävät aamulla noin klo 8.

Huomenna mulla olisi toiveissa päästä käymään vaatekaupassa. Meillä on lauantaina E:n kummin tuparit ja tahtoisin sinne jotain uutta ja ihanaa vaatetta. Tuntuu, että vaatekaappi on niin tylsä. Täytyy katsoa, että saanko revittyä itseni huomenna kiertelemään kauppoja. Hyvin todennäiköisesti en. Mutta eipä se olisi mikään yllätys, että mä menen johonkin juhliin reikäisissä farkuissa ja tennareissa. Siis mikä naisellisuus??? Mitä se on???

Reippaan päivän jälkeen on ihana köllähtää sohvalle hyvällä omalla tunnolla löhöämään. Tehkää te kaikki muutkin niin. Te olette sen ansainnut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti