torstai 7. maaliskuuta 2013

Ajan juoksu

Siis apua mihin tämä aika oikein katoaa??? Missä on se nappi josta ajan saa pysäytettyä??? Tuokaa se mulle ja heti. Pojat saivat tänään omat syöttötuolit ja voi,että miten ne näyttivät isoilta pojilta. Mä en kestä, kun mun vauvoista on tullut jo noin isoja ja reippaita. Me syötiin iltapuuro tosi kiltisti uusissa tuoleissa. Pakko se on vain uskoa, että pojat kasvavat ja kehittyvät päivittäin ihan hurjasti. Pitäisi muistaa nauttia jokaisesta hetkestä mitä mä niiden kanssa olen. Joskus vain tulee sanottua, että "odota vähän, mä tulen ihan just". Mikä muka on OIKEASTI  niin tärkeää, etten voi mennä heti katsomaan, että mikä nyt on taas ongelma???

Tämä viikko on ollut jotenkin ihan sekava. Mä en ole pysynyt lainkaan päivien mukana ja edelleen musta tuntuu ,että on tiistai vaikka huomenna on jo perjantai. Pääsin mä eilen sentään jumpalle ja osasin katsoa lukujärjestystä oikein. Peli ei siis ole kokonaan menetetty.

Tällä viikolla on tullut tosi paljon kaikkia kurjia uutisia. Mikään ei luojan kiitos ole koskettanut kovin läheltä, mutta kyllä se aina riipaisee, kun kuulee, että mitä jollekin puolitutulle on tapahtunut. Pitäisi vain oikeasti musitaa nauttia kaikesta täysillä ,koska ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu milloinkin. Niin monelle sattu pahoja asioita liikenteessä ja ihan vain elämässä ylipäänsä.

Tänään kävimme taas poikien kanssa monikkokerhossa. Saatiin hyviä vinkkejä O:n nukkumiseen. Mä ajattelin heti tänään laittaa testiin yhden keinon. Laitan meidän ylimääräisen täkin O:n sänkyyn ja teen siitä "pesän". Uskon, että se voisi jopa tepsiä, koska onhan tuo auton turvakaukalo aikamoinen pesä. Viimeisenä oljenkortena meillä on koliikkikeinu. Käsittääkseni se on jonkinlainen vauvan riippukeinu. Toivottavasti meidän ei tartte sellaista hankkia.

Mulla alkaa toisinaan jo usko loppua tuon O:n nukkumisen kanssa. Kerran kahdessa viikossa meillä on sen kanssa hyvä yö. E nukkuu joka yö sen 12h ja toinen herää parhaimmillaan tunnin välein. Jotenkin ei kuulosta musta ihan normaalilta. Musta olis toisinaan ihan kiva nukkua kunnolla koko yö tai edes parilla herätyksellä. Nykyään jo melkein illalla alkaa pelkäämään seuraavaa yötä.

Tämä päivä on vetänyt mut jostain syystä ihan loppuun, joten koen parhaimmaksi kaatua sänkyyn. Toivotaanko kaikki yhdessä, että meillä nukuttaisi ensi yönä kunnolla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti