torstai 4. huhtikuuta 2013

Haaste

Merita blogissaan haastoi minut, täytyypä siis vastata haasteeseen.

11 faktaa minusta:

-vihaan talvea ja pimeyttä
- ei ole kuin pari leffaa, jotka jaksan katsoa loppuun
- minulla on ihanat pienet pojat
- olen kuulemma pedantti
- rakastan matkustelua
- olen tyytymätön omaan ulkonäkööni
- olen mukavuudenhaluinen
- haluaisin lemmikin
- minulla on salaisuuksia
- en osaa leipoa
- väsyneenä ja nälkäisenä olen kiukkuinen.


11 vastausta


1.Jos saisit muuttaa yhden asian elämässäsi,mikä se olisi? Haluaisin asua ulkomailla.

  2.Oletko allerginen? Jos niin mille? Männynsiitepöly aiheuttaa silmien ja nenänkutinaa, mutta ei sitä kukaan ole koskaan oikeasti tutkinut.

 3.Onko sinulla suunnitelmia kesäksi?  Yhdet häät ovat heinäkuussa. Eipä sen suurempia suunnitelmia.

 4.Uskotko tuonpuoleiseen? En mä oikein usko mihinkään.

 5.Kolme suurinta toivettasi.. (ei,en ole hyvä haltiatar,en voi toteuttaa niitä,sorry!) 1.Läheiset pysyisivät terveinä. 2. Pojilla olisi hyvä tulevaisuus. 3. minulla olisi mahdollisuus auttaa poikia elämässä niin paljon kuin he sitä tarvitsevat, joko rahallisesti tai muuten.

 6.Unelma ammattisi/työpaikkasi. Olen aina halunnut olla hammaslääkäri.

 7.Lempi ruokasi. Tykkään tosi paljon kalasta ja omatekoisesta pizzasta.

 8.Tekeekö raha onnelliseksi? Pengar gör ingen  lyckligare, men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss.

 9.Mitä katsot televisiosta? Nykyään tulee katsottua todella vähän telkkaria. Mutta yritän katsoa Matkaoppaita ja  Top Chefiä. Kaikki hyvät ohjelmat ovat loppuneet.

 10.Kaksi viimeksi lukemaasi kirjaa. Juha Vuorisen Ahdistus ja Anna-Leena Härkösen kauhuntasapaino.

 11.Kevät,kesä,syksy vai talvi? Miksi? Kesä, kesä ja kesä. Lämpö, aurinko ja valo. Tosin Suomen kesissä olisi hieman parantamisen varaa tuon lämmön suhteen.


11 seuraavalle

1. Minkä lemmikin haluaisit?
2. Jos herkuttelet, niin millä herkuttelet?
3. Onko sinulla jotain outoja tapoja? (vessapaperirullan suunta ym.)
4. Jos saisit matkustaa mihin tahansa niin minne lähtisit?
5. Mitä pelkäät?
6. Millaista musiikkia kuuntelet?
7. Mitä tv-ohjemia kaipaat?
8. Suolainen vai makea?
9. Kuka julkisuuden henkilö haluaisit olla?
10. Oletko enemmän erakko vai seurallinen?
11. Mikä on ollut elämäsi kohokohta?

Noniin, nytpä minäkin olin reipas ja osallistuin. Haastan seuraavaksi Reelikan ja Tuulian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti