maanantai 22. huhtikuuta 2013

Musiikki

Olipa ihana nukkua yö ihan kunnolla. Tosin mä olin ensimmäisen kerran hereillä jo noin klo 7. Joku vaistomainen ele, kun tietää, että kohta pitää herätä. Alkuillasta käytiin miehen kanssa moikkaamassa E:n kummia. Mulle oli järjestetty sinne kirppis. Löysin ihania vaatteita ja kenkiä. Nyt on taas kaapissa paljon mulle uusia vaatteita. Ihana ostaa vaatteita tutulta, koska silloin ei tartte pelätä, että ne olisivat koin syömiä tai haisisivat homeelle. Kyllä mukaan tarttui parit kengätkin. On se niin kätevää, kun ystävä on saman kokoinen kuin mä.

Illalla katsottiin miehen kanssa telkkarista elokuvaa Kielletty Hedelmä. No,eipä ollut ihan mun makuun, mutta jaksoin mä melkein kokonaan sen katsoa. Mä sain elokuvan aikana ihanan musiikkikokemuksen. Leffassa soi parissa kohtaa ihana espanjalainen musiikki. Heti oli pakko mennä googlaamaan biisit ja nyt ne on tässä aamulla soinut taustalla. Sielu lepää, kun saa kuunnella kerrankin ihanaa musiikkia ja juoda rauhassa aamukahvia. On tämä hieman erilaista, kun poikien kanssa kuunneltaisiin smurffeja. Mä tosin epäilen, että mä olen saanut jo yliannostuksen smurffeja, koska yöllä herätessäni mulla soi niiden biisi päässä. Hivenen alkoi huolestuttamaan.

Viikonloppuna sitä aina miettii, että mitä sitä viikolla tekisi. Sitten kun alkaa miettimään, niin huomaa, että viikko onkin jo aika täyteen bookattu. Tänään on hetki omien asoiden hoitoa ennen kuin haen pojat ja illalla olisi vielä jumppa. Huomenna ehkä menemme äitin kanssa shoppailemaan, keskiviikkona tulee mun kaveri katsomaan vauvan vaatteita ja perjantaina mä näen pitkästä aikaa mun hyvän ystävän.

Mulla jo melkein iski stressi, kun äiti ehdotti shoppailua yhdessä. Nykyään mä tykkään ostella vaatteita pojillle, mutta en itselleni. Mua jotenkin niin ahdistaa ahtaan sovituskopit ja se, että yksikään vaatekappale ei näytä istuvan mun päälle. Siinä vaiheessa, kun on sovittanut kymmen paria farkkuja iskee epätoivo. Tekisi mieli käydä itkemään ja repiä kaikki housut silpuksi. Todella kypsää toimintaa. Mutta onneksi mä eilen löysin mun private kirppikseltä farkut niin tämäkin ongelma on ratkaistu. Enää pitäisi löytää jokin takki kevääksi. Tuskin on kovin viisasta, kulkea koko kesä jossain paksussa ulkoilutakissa.

Ja jos jotain kiinnostaa se mun musiikki, mistä vaahtosin niin ne oli nämä

Devendra Banhart - Inaniel
Silvio Rodriquez - unicornio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti