sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Sunnuntai

Ihanan laiska viikonloppu. Eilen ei tosiaan tehty muuta, kun käytiin moikkaamassa mun vaaria ja mun vanhempia. E:n kummi kävi alkuillasta meillä kylässä. Oli niin ihana taas höpötellä tyttöjen juttuja. Miten keskustelu kynsilakoista, rasvoista ja suihkugeeleistä voikin olla kotiäidille niin terapeuttista? Ei miesten kanssa voi keskustella samoista asioista, kun ei ne vain ymmärrä niiden asoiden hienouksista mitään.

Tänään pitäisi mennä käymään mun mummon luona kunhan pojat heräävät päikkäreiltä. Mä olen kerran viikkoon koettanut käydä moikkaamassa sitä. Aina ei vain jaksaisi, mutta sitten tulee huono-omatunto jos siellä ei käy. Hän on kuulemma laittanut meille jotain ruokaa. Pääsee mummon herkkupatojen ääreen.

Eilen illalla käytiin taas poikien kanssa kylvyssä. On niin ihana katsella, kun toiset nauttivat vedestä. Tosin meidän kylppäri on aina ihan märkä, kun molemmat loiskuttavat vettä ympäriinsä. Maistui muuten pojille uni hyvin, kun oli saanut peuhata vedessä. E heräsi ensimäissen kerran vasta noin klo 6. O:sta on ihan turha edes puhua. Illalla nukkumisen kanssa taisteltiin noin tunti. Toinen huusi suoraa huutoa kyyneleet silmissä ja oikein näki, että miten väsyttää. En tajua,että mikä tuota riepoo. O:n kanssa herättiin 00.30, 2.00 ja sitten joskus aamuyöstä, en edes jaksanut enää katsoa kelloa. Ehkä me vielä joskus nukutaan koko yö heräämättä.

Ensi viikoksi on jo sovittu ohjelmaa. Sunnuntai ei tunnu yhtään niin ankealta päivältä, kun tiettää ,että tulevalla viikolla on kaikkea kivaa. Huomenna mun kaveri tulee lastensa kanssa käymään meillä. Tiistaina ajattelin mennä poikien kanssa vauvajumppaan, mikäli mies ehtii meidän mukaan. Tiistai-iltana mä lähden, joko aqua zumbaan tai sitten E:n kummin ja poikien kanssa lenkille. Keskiviikkona näen entisen luokkakaverin ja hänen reilu 3kk vanhan pojan. Ajateltiin mennä paikalliseen kauppakeskukseen hengailemaan ja kahville. Jos sieltä kaupoista tekisi vaikka jotain kivoja pieniä löytöjä.

Eilen oli taas pientä arjen luxusta, kun Orflamen tilaus tuli. Mun mummon naapuri on konsulttina ja mummon kautta sain tehdä tilauksen. Eikä ole lainkaan huono, että mummo myös maksoi mun ostokset. Mulle tuli sieltä ihanaa aloe vera/vesimelooni kosteusvoidetta ja ihanan tuoksuinen suihkugeeli. Niillä saan arjen tuoksumaan paremmalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti