tiistai 7. toukokuuta 2013

Nukkuu,ei nuku,nukkuu, ei nuku...

Tilanne on jälleen tasainen. Ainakin hetken, ennen kuin joku herää. Eilinen päivä oli yhtä kitinää. Pojat nukkuivat eri aikaan ja kitisivät. E tekee vissiin hampaita joten suotakoo kitinä hänelle. Mulla alkoi jo kuuppa himmenemään, kun kello lähestyi neljää. Onneksi eilen oli jumppa, olin niin sen tarpeessa.

Viime yö oli jo ehkä himppasen parempi. O tosin päätti herätä ennen viittä. Taistelin melkein tunnin sen kanssa, että nyt ei ole vielä aika nousta. E heräsi myös jossain vaiheessa ja huomasin O:n nukahtaneen ihan itsekseen omaan sänkyyn. Voitteko kuvitella, että me nukuuttiin 8 asti. Olin ihan huojentunut, kun kello oli jo niin paljon. Jotenkin eilinen päivä oli ihan kamala jo senkin takia, kun herättiin viiden maissa. Päivä tuntuu melkoisen pitkältä, kun herää aikaisin. Tämä päivä on jo vähän inhimillisempi.

Serkuntyttöystävä piipahti meillä hyppytunnilla moikkaamassa poikia. Sain apua syöttämiseen ja seurusteluun. Nyt on taas päiväuniaika. En edes uskalla ajatella, että miten kauan nukutaan. Olispa edes tunti, niin sekin helpottaisi.

Huomenn mennään koko porukka käymään Helsigissä. Mä pääsen pääkaupunkilaisten mammatapaamiseen. Siis ei voi olla totta, just katsoin parvekkeelle niin O tuijottaa vaunuista. Ei ole mahdollista. Kävin hyssyttämässä sen takaisin uneen. Voin olla varma, että menee noin 10min niin taas tuijotetaan. Se joka tunnustaa varastaneensa meidän päiväunet niin palauta ne asap! Kiitos.

Helsingissä haluan käydä myös vähän shoppailemassa. Koetan myös lahjoa miehen,että käytäis kotiin lähtiessä Ikeassa. Kerrankin voisin ostaa itselleni jotain kivaa. Mun kaikki vaatteet jotenkin lököttää, kun olen tiputtanut yli 10kg painoa. Ehkä kerrankin voisin panostaa vähän itseeni. Mutta kuitenkin siinä käy niin,että mä löydän kaikille muille kaikkea kivaa paitsi itselleni. Vaikka mulla olisi ehkä kaikista suurin tarve uusille vaatteille. Etupäässä tarvitsisin jonkun kivan kevät takin ja kengät.

Pitipä myös mainita, että ens viikon torstaina eli reilun viikon päästä on kevään ensimmäinen purjehduskilpailu. Mua jopa pyydettiin joukkeeseen kisaamaan. Pitää kyllä mennä. Olen niin odottanut, että pääsen merelle pitkästä aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti