tiistai 28. toukokuuta 2013

Vauvajumppa

Tänään me lähdetään kokeilemaan poikien kanssa vauvajumppaa. Eilen illalla oltiin miehen kanssa spinningissä ja pojat olivat sen aikaa lapsiparkissa. Piti käydä kokeilemassa, että kuinka ne pärjäävät. Enhän mä muuten pääse koskaan jumpalle, jos molemmat huutaisivat kilpaa jonkun vieraan hoidossa. Tunti oli mennyt kuulemma hyvin. Tosin se tyttö ei vakuuttanut mua sanoillaan. Kumminkin on ollut ihan kamalaa ja me saadaan porttikielto lapsiparkkiin heti ekan kerran jälkeen.

Meillä meno senkun vain kiihtyy. Molemmat liikkuvat ihan hurjasti ja ehtivät uskomattomiin paikkoihin uskomattomassa ajassa. Mä olen iltaisin ihan puhki, kun olen päivän taistellut noiden hirviöiden kanssa. Nuo omaavat ihan hurjasti energiaa. Mun vatsa ei kestä sellaista määrää kahvia, että mä saisin itseeni ladattua yhtä paljon energiaa.

Muutamana päivänä me ollaan oltu parvekkeella uimassa. Pojat rakastavat uimista ihan tosi paljon. Tai ei sitä oikein voi uimiseksi sanoa, kun vettä vain läiskytellään. Toinen huippujuttu on kiikkuminen. Kiikkumassa käydään aina, kun ollaan jostain tulossa tai johonki lähdössä. Saan purettua niistä edes vähän ylimääräistä energiaa pois.

Me eletää nyt viimeistä ns. perheviikkoa ennen kuin mies lähtee. Jotenkin omalla tavallaan tosi haikeaa. Mutta eiköhän me tästäkin selvitä. Toivottavasti!

Laitoin just mun äidille viestin, että olisiko sillä lainata mulle jotain kolttua tämän viikon lauantaiksi. Meillä on kahdet ylioppilasjuhlat ja mä tartteisin sinne vaatteet. Eilen iski paniikki,että eihän mulla ole mitään mitä laittaa päälle. Jos äitillä ei ole, niin sitten mun täytyy lähtä poikien kanssa shoppailemaan. Jotenkin se ei ole mun toivomuslistan kärjessä. Mä olen niin huono ostamaan mitään siistimpää vaatetta. Mun perusasu on aina farkut ja t-paita. Kotona kuljen farkkushortseissa ja jossain topissa tai t-paidassa. Ehkä joskus voisi aikuistua ja alkaa pukeutumaan niin kuin aikuinen.

Nyt mä juon kupin (lue:pannullisen) kahvia ja valmistaudun henkisesti vauvajumppaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti