lauantai 1. kesäkuuta 2013

Lakkiaiset

Tänään on iloisesti kolmet valmistujaiset. Ihana mennä juhlimaan nuoria, joilla on elämä vielä edessä. Omista lakkiaisista taitaa olla jo seitsemän vuotta. Piti ihan laskea, kun siitä on jo niin kauan aikaa.

Pojat olivat viime yön mun porukoilla. Ne haettiin noin klo 16 ja mä otin kevyet päikkärit 16.30-19. Uudelleen kävin nukkumaan klo 23 ja heräsin aamulla noin klo 9. Siis ei mua mitenkään ole väsyttänyt viime päivinä.

Tänään ollaan viiminen päivä koko porukalla kotona. Mies lähtee huomenna kohti Kokkolaa. Me lähdetään poikien kanssa saattamaan miestä rautatieasemalle Helsinkiin. Samalla mennään taas moikkaamaan pääkaupungin mammoja. Tähtitorninmäellä on kesänavaus piknik. Ihana mennä vaihtamaan kuulumisia ja nauttimaan aurinkoisesti (toivottavasti) kesäpäivästä.

Ensi viikolle on varattu jo aika paljon ohjelmaa, ettei aika kävisi kovin pitkäksi. Eniten mua ehkä pelottaa se, etten osaa lähteä poikien kanssa kolmestaan mihinkään. Se on nimittäin aina yhdenlainen urhielusuoritus, kun saa koko porukan autoon.
Meidän O:sta on kasvanut pieni monsteri. Pari päivää sitten se puri E:tä. Tietenkin toinen alkoi huutamaan hillittömästi, kun toinen syyttä suotta iskee hampaat käsivarteen kiinni.

Nyt mun on pakko mennä laittamaan itseäni valmiiksi. Olen vielä ihan alkutekijöissä. Jotenkin vain iski laiskuus, enkä jaksanut miettiä meikkaamista ja hiustenlaittoa. Ei muuta kuin ihanaa kesäkuun ensimmäistä päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti