torstai 6. kesäkuuta 2013

Monikkokerho

Tänään on taas kerhopäivä. Pojat nukkuivat viime yön ihan super hyvin. Mä olin aamulla ihan sekaisin, kun ei tarvinnut parin tunnin välein hypätä jossain. Tällaisia öitä meille lisää kiitos! Mä olen sitä mieltä, että meidän pojat ovat kesän lapsia, koska ne toimivat paljon paremmin lämpimällä säällä.

Aamupäivästä molemmat nukkuivat ihan eri aikoihin ja itseasiassa edelleen menevät unet eri aikaan. Olin poikien kanssa kävelyllä ja poikettiin tuohon lahden toiselle puolelle uimaan ja seukkaamaan ystävän kanssa. Oli ihana uida, vaikka sää olikin vähän pilvinen. Nyt tosin taas aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. JES! Pitää ehkä käydä vielä iltauinnilla tsekkaamassa tuo meidän oma ranta. En ole vielä käynyt siellä. Mua niin inhottaa kävellä uimaan, koska vedessä on aina kaikkea ällöä. Mä kammoksun ihan hulluna kaikkea vedenalaista. Yök!

Tänään mä saan mun entisen hoitolapsen meille yökylään. Lupasin katsoa hänen perään tämän illan ja huomisen päivän. Onneksi tällä tytöllä on ikää jo 11v, niin siitä on mulle jo apua poikien viihdyttämisessä.
Lupasin,että voidaan illalla grillata ja keittää uusia perunoita. Meninköhän mä lupaamaan liikoja. Mä olen oikeasti maailman huonoin grillaaja. Mun metodi on se, että makkara tuleen ja sitten, kun kuori on kärvähtänyt niin makkara on kypsä. Mun hermoilla ei mitään pitkää hauduttamista harrasteta.

Ei se auta, kun kasata itsensä ylös ja aloittaa valmistautuminen. E heräsi just. Pitää nauttia pieni välipala ja asentaa lapsille vaatteet päälle. Sen jälkeen leikin taas kamelia ja raahaan tämän rytmiorkesterin autoon.
Nauttikaahan ihmiset rakkaat auringosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti