keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Pojat vs äiti

Meidän pojat ovat varmasti liittoutuneet mua vastaan. Illalla he hölpöttelivät keskenään sängyissään ihan kuin mua ei olisikaan. Ihana oli seurata sitä kikatusta ja nauramista. Muutenkin musta tuntuu,että ne ovat päivä päivältä enemmän löytäneet toisensa.

Tänään on taas ollut ihana hellepäivä. Me oltiin poikien kanssa rannalla ja jopa mä uskalsin heittää talviturkin. Pariin vuoteen en ole sitä uskaltanut tehdä. Vesi oli ihanan lämmintä. Piti mun käydä vähän poikiakin uittamassa, että ne vilvoittuvat.

Näiden muutamien päivien helteiden jälkeen olen taas vahvasi sitä mieltä,että lapset ovat ihan varmasti paljon onnellisempia maissa, jossa paistaa aurinko paljon enemmän ja on lämmin. Tänäänkin pojat nauttivat, kun oltiin iltalenkillä, eikä tarvinnut olla kuin t-paidat ja ohuet housut jalassa. Ei kenkiä, sukkia, pipoa tai niitä elämää kamalampia toppavaatteita.

Mullakin on paljon enemmän energiaa, kun ulkona on lämmin ja aurinkoa. Ulos on helppo lähteä ja ulkona saattaa jopa saada vähän aurinkoa. Mä olen taas paahtanut itseäni auringossa ihan hulluna. Vähän nenässä tuntuu,että aurinko on ilmeisesti vähän tarttunut. Toivottavasti nämä helteet ja aurinko jatkuisivat pitkään.

Siis ihmisillehän ei periaatteessa saisi nauraa. Mutta eihän ihmiselle, joka harjoittelee rullaluistelua sauvojen kanssa voi olla nauramatta. Tuossa meidän ikkunann alla on nyt hetken joku harjoitellut ja tyyppi näyttää ihan hämähäkiltä. Jokainen raaja, luistin ja sauva osoittaa eri suuntaan. Tekisi mieli huutaa, että laittaisi hyvä ihminnen kypärän päähän. Olisko mun aika saada jotain aikuista seuraa, kun mä kyttään naapureiden luisteluharrastusta. Koko viikossa olen puhunut vain eilen mun porukoille tai ei me kyllä oikeastaan hirveesti juteltu, koska ne leikkivät poikien kanssa. Mä niin odotan, että mies tulee perjantaina kotiin ja saan jutella aikuisten juttuja.Paitsi, en mä osaa mitään muuta jutella kuin pojista. Ei mun elämässä ole tällä hetkellä mitään muuta kuin pojat. Kirjaimellisesti mä olen ihan niiden armoilla. Pitää yrittää sumplia aikataulut niin,että pääsisin humenna edes jumpalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti