torstai 13. kesäkuuta 2013

Se tunne

Mä olin äsken ihan valmis käymään poikien kanssa samaan aikaan nukkumaan. Fiilis oli sellainen,että olisin voinut nukahtaa seisoviltaan. Noh, kerran O kävi kiltisi nukkumaan, mutta mitä tekee E. Pyörii sängyssä ja ajattelin hyvää hyvyyttäni ottaa sen sohvalle mun kainaloon nukkumaan. Pääsin sohvalle E kainalossa niin hän päättää heittää hullut kaariyrjöt sohvalle ja mun päälle. Ai,että mä tunsin oloni taas sillä hetkellä niin arvostetuksi. Eihän se lapsi sille yrjöämiselle mitään voi, mutta miks just mun päälle ja sohvalle? Meillä on myös paljasta lattiaa olemassa.

Luojan kiitos mies tulee huomenna kotiin, niin saan taas hetken hegähtää. 24 tuntia, kun vielä jaksaisi painaa niin sitten saan levätä hetken. Tosin sunnuntaina me pakataan koko orkesteri autoon ja suunnataan kohti Kokkolaa ja siitä juhannus viikolla Ouluun. Mä en malta odottaa automatkailua poikien kanssa. Huoh! Mä olisin himppasen mielummin lentänyt.

Nyt mä istun lamaantuneena nojatuolissa enkä oikein tiedä, että mitä mä tekisin. Jos mä menen sänkyyn niin ihan varmasti mä vain pyörin siellä, mutta jos taas mä jään sohvalle niin tuijotan telkkaria, enkä nukahda. Ehkä mä nukun istualleen, koska tässä asennossa mua aina väsyttää kaikista eniten.

Mä toivon, että E jaksaisi nukkua koko yön. Ettei sen vatsa ihan tyhjentynyt kokonaan ja nälkä iske siinä klo 4 maissa. Toki O:kin saa nukkua koko yön. En pidä sitäkään yhtään pahana vaihtoehtona.

Pakko se on tehdä jotain nukkumisen eteen,että jaksan taas aamulla herätä. Huomenna pitää jo suoda ajatus tavaroille, jota meinaan ottaa reissuun mukaan. Miten maltankaan taas odottaa pakkaamista. Ja voin kertoa, että sitä tavaraa on taas lähdössä mukaan vaikka kuinka paljon.

1 kommentti:

  1. Eiks ois kiva, kun ois sellanen pakkaus- ja purkamispalvelu ;) Ja se silittäisi ja viikkaisi ja veisi kaappiinkin valmiiksi... VOimia! Täälläkin aloitellaan pakkausta 1,5 vkon reissulle... Muista kuitenkin, että teillä on hyvä, että pojille käy samat vaatteet ;)

    VastaaPoista