tiistai 9. heinäkuuta 2013

Äääääää

Eilinen päivä oli taas ihan huippu raskas. Molemmat kitisivät vuorotellen ja yhtäaikaa. Pojat nukkuivat 3x30 min päiväunet. Oli taas tosi riemastuttavaa. Unta riitti yhtä paljon, kun sen unen tulemiseen. Heijasin vaunuja hikipäässä parvekkeella valehtelematta 20min ja sitte herätään jo melkein heti, kun nukahdetaan. Luoja, että oli raivostuttavaa. Tänään me niin lähetään pois kotoa jossain vaiheessa. Eilen ajattelin, että kiva joskus vain olla kotona, kissan jalat! Pakko keksiä noille edes sitä keinumista päivälle, muuten tämä on ihan tuskallista.

Onneksi mä sain illaksi lastenvahdin, että pääsin käymään jumpalla. Oli muuten aika voittaja fiilis, kun sain hetken omaa aikaa. Tosin se kaikki kostautui mulle. Mä taistelin poikien nukkumisen kanssa noin tunnin. Siinä samalla O päätti yrjötä maidot meidän päiväpeitolle. O jaksoi huutaa noin 30min suoraa huutoa, ennen kuin suostui rauhoittua. E:kin on aloittanut iltariehumiset. Koko ajan pitää nousta sängyssä seisomaan ja kiljumaan. Huoh, mä inhoan nukuttamista. Kun mä loppu viimein sain molemmat nukkumaan, mä olin itse niin väsynyt, etten jaksanut tehdä mitään. Pakko oli luovuttaa ja kömpiä sänkyyn.

Kohta saan taas lastenvahdin, että pääsen aamujumpalle. Käyn hakemassa energiaa, jotta jaksan keksiä meille päiväksi kaikkea kivaa tekemistä. Ainakin mennään ulos lenkille ja mahdollisesti kauppassakin pitäisi käydä.

Eilen kävin hakemassa meille uuden turvaistuimen. O saa aloittaa ensin normaalissa istuimessa istumisen, koska on jo niin isokokoinen. E saa hetken vielä varttua, koska kaukalo sopii vielä hyvin sille. Mä taas poikkesin mun periaatteesta ja ostin käytetyn kaukalon mun tutulta. Meillä on niin karmean paska auto, että jos me rekan alle jäädään niin kukaan ei pelastu, vaikka olis millanen kaukalo. Enkä mä jaksa uskoa siihen, että tuo nyt maailman turvattomin olisi. Merkki oli ainakin ihan hyvä, eikä sitä kovin paljoa haukuttu, kun googlasin ko. mallin illalla. Katotaan, että mistä me E:n istuin hankitaan. Pitääköhän se sitten ostaa uutena, koska tuskin niin hyvä mäihä käy, että joku toinen tuttu möisi myös istuinta.

Nyt mä lähden valmistamaan lastenhoitajalle aamiaista, koska lupasin, että se saa syödä meillä ennen kuin lähtee oikeisiin töihin. Palataan taas asiaan myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti