perjantai 19. heinäkuuta 2013

Matka


Terveisiä maasta, jossa kaikki on paljon parempaa. Ainakin ilmat. Eilen oli 28 astetta lämmintä ja tänään aamulla Suomessa 13, jätte kiva. Reissusta selvittiin kuin selvittiinkin ilman sen suurempia traumoja. Joskus tuntui, ettei tästä tule mitään, mutta nyt ollaan kotona koko porukka. Mieskin tulee kotiin vielä tämän illan aikana.

Kyllä oli aika ajoin rankka reissu. Pojat ovat niin kovia menijöitä, ettei perässä meinaa pysyä. Omaa aikaa mulla ei ollut kuin vessassa. Viisi päivää omien porukoiden ja omien lasten kanssa oli melkoinen taistelu elämästä ja kuolemasta. Olisiko ollut keskiviikko, kun mä olin aivan valmis sanomaan että adios!

Tietokoneelle pääsin tasan kerran ja vierotusoireet olivat aika kovia. On se jännä, miten voikin olla niin addiktoituntut tietokoneen käyttöön. Matkasta on paljon kerrottavaa, mutta nyt mä en taida enää jaksaa aloittaa selostusta. Viikonloppuna on aikaa kasata kunnollinen matkakertomus meidän mielenkiintoisesta matkasta.

Kyllä teki mieli taputtaa itselleni, kun pääsin kotiin ja sain ulko-oven perässäni kiinni. Mä selvisin sittenkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti