perjantai 5. heinäkuuta 2013

Mun murmelit

Eilen oli neuvolapäivä. O painaa 10,4kg ja on 75cm pitkä. E painaa 8,7kg ja on 73cm pitkä. Mun isot ja maailman reippaimmat pojat. Käytiin myös eilen E:n kanssa lastenkirurgin kontrollissa sen epäsymmetrisestä päästä. Ei mitään vikaa. Saan kuulemma lopettaa koko asian ajattelun. Neuvolasta laitetaan kuulemma ihan tosi hepposin perustein kirurgille, jos pää poikkeaa käyriltä. Noh, tulipahan asiaan varmistus, että E:n pää on kunnossa. Menihän meillä aikaa siellä ruhtinaallinen vartti tämän itsestään selvyyden toteamiseen.

Tänään mä saan E:n kummin shoppailuseuraksi. Lähdetään porukalla käymään kaupoissa. Mun pitäisi ostaa pojille jotain kivoja vaatteita. Ne kasvaa niin hillittömän kovaa vauhtia, että kaikki vaatteet jää pieneksi. Onneksi on alennusmyynnit, niin voin hyvällä omalla tunnolla ostella. Miehellä on myös tänään palkkapäivä, joten laittakoot mulle lisää rahaa lasten vaatteisiin. Pitää sitä meidänkin jotain kivaa tehdä ja shoppailla.

Aamulla tajusin,että tänäänhän on jo perjantai. Meillä menee poikien kanssa viikot niin nopeasti, ettei mitään järkeä. Viime yönä pojat nukkuivat 20.30-8.30. Oli ihan mieletön tunne, kun aamulla heräsin ja tajusin kellon olevan noin paljon. Tällaisia öitä lisää, kiitos!

Tul äsken ajatus, että nyt on JO perjantai. Ensi viikolla meidän olisi tarkoitus lähteä poikien kanssa Viroon. En vielä tiedä, että minä päivänä, mutta varmaan aikalailla viikon päästä. Mun vanhemmat just soittivat ja kertoivat olevansa Pärnussa veneellä. Ei me ihan niin kauas varmaan jakseta lähtä, mutta jos edes Tallinnaan. Muutaman kerran olen Virossa matkustanut bussilla, enkä mä oikein jaksaisi tämän meidän porukan kanssa tehdä sellaista retkeä.Vielä jos se mun mummikin liittyy iloiseen seurueeseemme.

Nyt mä alan taas kasaamaan tätä rytmiryhmää, että päästään sinne kauppoihin vielä ihmisten aikoihin. Hauskaa viikonloppua kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti