lauantai 13. heinäkuuta 2013

Pakkausta

Apua, miten tämä pakkaaminen on aina näin tuskallista. Huomenna siis lähdetään sinne Ruotsin reissulle. Aivan tuhannen varmasti mulla on ihan liikaa kamaa mukana, enkä saa tuotua mitään tuliaisia kotiin. Tai vaihtoehtoisesti en ole pakannut mitään järkevää mukaan. Onneksi meillä on auto mukana niin voin koettaa tunkea sinne johonkin rakoihin mun mahdollisesti kaupoista löytämiä vaatteita. Kova olisi hinku päästä kunnolla shoppailemaan.

Mä en tajua, että mikä riivaaja meidän poikiin on iskenyt. Nukkuminen on nykyään ihan tuskallista. Varsinkin yöunille käyminen. Tänä aamuna mä olin O:n kanssa hereillä jo 4.51 ja koetin epätoivoisesti hyssyttää sitä uneen. Hain parvekkeelta vaunut, johon sain sen nukahtamaan. En todellakaan aio herätä ennen viittä aamuisin. Onneksi herättiin vasta 7.30 lopullisesti. Alkaa ottamaan sieluun nämä yöriekkumiset.
Olisko liikaa vaadittu, että voitaisiin mennä yö mahdollisesti vaikka yhdellä heräämisellä tai ettei herättäisi ollenkaan?

Äsken taas taistelin noin tunnin verran nukkumisen kanssa ja taas olen itse ihan puhki. Mun piti tehdä vaikka ja mitä ennen kuin käyn nukkumaan. Fiilis on sellainen, että mä siirrän kaiken tekemisen aamuksi. Ehkä mä silloin olen edes vähän pirteämpi ja saan jotain aikaiseksi. Toivottavasti.

Lähdetään huomenna liikenteeseen jo puolen päivän maissa, koska mennään moikkaamaan mun vaaria kuntoutuskeskuksen, joka sijaitsee Helsingissä. Olen ollut aika paska lapsenlapsi, koska en ole edes soitellut vaarille pitkään aikaan. Mä en vain ole saanut aikaiseksi. Ja olen ihan varma, ettei nuo mun serkutkaan ole sille soitellut. Mä sentään menen huomenna käymään siellä. Silti vain on jostain syystä ollut huono omatunto, kun en ole pitänyt yhteyttä.

Armas puolisonikin lupasi soitella mulle vielä tänään uudestaan. Pakko varmaan pistää sille viestiä, että soita nyt äkkiä, etten mä nukahda. Mun ajatus ei ole kovin virkeä, jos pitää unesta alkaa puhumaan puhelimessa.

Mutta mä koetan reissun aikana löytää jostain koneen, että pääsen päivittelemään tätä blogia. Tack och hej!


1 kommentti:

  1. Hei ! Tässä uusi osoite blogiini !

    http://hitaastimuttatodellavarmasti.blogspot.fi/

    VastaaPoista