sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Viikko loppui

Viikonloppu oli ja meni taas. Tuntuu,etten ehtinyt tehdä yhtään mitään. Mies oli meidän kanssa kotona ja tänään hän joutui lähtä takaisin sinne helsvetin Kokkolaan. Ensimmäisen kerran oli jotenkin haikea fiilis hänen lähdöstä. Pitkästä aikaa meillä oli tosi kivaa kahdestaan. Aina ennen ihan koko aika on mennyt poikien kanssa, mutta nyt jäi vähän aikaa toisillemmekin, koska pojat jaksavat hetken jo leikkiä kaksistaan. Kiva jutella, joskus muunkin kanssa kuin lähiSiwan kassan.Varattiin me hotelli Tampereelta, koska meillä on siellä loppukuusta häät. Me mennään miehen kanssa sinne jo perjantaina ja muu meidän porukka tulee vasta lauantaina. Jippiii!

Huomenna aamusta mä menen yläkertaan aamiaiselle. Mut kutsuttiin sinne poikien kanssa, että saan edes joskus juoda kahvin rauhassa. Jos pojat vaikka hetken aikaa viihtyisivät siellä kissan ja reilun vuoden ikäisen tytön kanssa. Huomenna iltapäivästä meille tulee taas lastenvahti, että mä pääsen jumpalle. Josko mä saisin vähän useammin tällä viikolla treenattua. Viime viikko oli niin kiireinen, etten päässyt salille. Nyt pitää laittaa itsensä taas ruotuun.

Vähän oli puhetta mun vanhempien kanssa, että lähdetään käymään Ruotsissa. Olisi tosi kiva päästä vähän reissaamaan poikien kanssa. Ja kerrankin ihan ulkomaille asti. Tosin mun mielestä olisi parempi ottaa joku todella halpa äkkilähtö ja painua vaikka Kreikkaan rantalomalle. Se olisi oikeaa lomailua....aurinko,meri ja hiekkaranta.

Siis mä en tajua, että miten meillä voi olla taas näin sotkuista. Keskiviikkona imuroin ja pesin lattiat. Eilen taas imuroin ja taas mulla jää roskia jalkapohjiin. Onko toi meidän imuri ihan susi, vai sotketaanko me poikien kanssa oikeasti näin paljon?

Viime yö oli ihan fiasko. O heräsi noin klo 1 ja päätti, että häntä ei enää huvita nukkua. Mä sitten valvoin sen kanssa luoja yksin tietää monta tuntia. Jossain vaiheessa se nukkui mun käden päällä mun ja miehen välissä. Ja johan me oltiin taas klo 7 hereillä. Ainut positiivinen asia oli se, että nyt molemmat ovat jo nukkumassa. Olivat himppasen väsyneitä molemmat. Pitää vissiin itsekin kohta kömpiä sänkyyn, että saan nukuttua kunnolliset yöunet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti