sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Merellä

 Nyt, kun mulla on kunnollinen puhelin niin voin aloittaa kuvapostausten tekemisen. Tätä mä olen odottanut. Jos tästä saataisiin vähän laadukkaampi blogi kuvien avulla.
 Eilen tosiaan oltiin koko perheen voimin merellä mun vanhempien kanssa. Pojat käsittääkseni tykkäsi olla merellä. Ainakaan ei ollut kovaa taistelua koko ajan. Uni ainakin maittoi reissun jälkeen ja reissussa. Meri-ilma tekee ihmeitä, mäkin olin illalla jo klo 20.30 aivan poikki ja taisinkin nukkua jo noin klo 21.

Musta on aivan mahtavaa,että vielä syyskuussaon näin aurinkoisia ja lämpöisiä päiviä. Ei tuntunut lainkaan syksyiseltä. Tosin siitä huomasi,että ei ole enää lomasesonki, koska saaressa ei ollut juuri mikään auki. Jotenkin hassua, että suomalaiset yrittäjät katsovat ennemmin kalenteria kuin säätä. Mä kuitenkin uskon, että niiden pikku putiikkien pyörittäjät asuvat ko. saaressa.
Kävimme siis Kaunissaaressa. Musta se on ihan jees, mutta ei kovin saarimainen mun mieleen. Mun mielestä saaressa pitää olla kallioita eikä mitään kauppoja.
Pujehdimme ihan vain huvikseen Kauníssaareen, koska sinne on aika sopivamatka tuollaista päiväpiknikkiä varten

Ettei meidän viikonloppu kuulostaisi liian hyvältä, niin E:llä on kuumetta. Kuume laskee panadolilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti