perjantai 20. syyskuuta 2013

Perjantai

Kiva laittaa otsikoksi päivä, että tiedän itse, että milloin on mitäkin tapahtunut. Vissiin alkaa jo muisti tekemään tepposet, kun en päiviä muista.

Tänään on koko kämppä saatu siivottua. Konttasin kaikki nurkat ja lattiat, että huomenna synttäreillä on varmasti puhdasta. Jotenkin mä pelkään, että tämä siisteys ei kauaa kestä, kun pojat taas aamulla heräävät ja levittävät kaikki lelut.

Tänään pojat olivat pari tuntia evakossa mun vanhemmilla, jotta siivoaminen onnistui rauhassa. ( Btw. julkinen kiitos Ninnille suuresta avusta). Pojat tulivat kotiin noin klo 18, myöhässä, koska E:n kummi oli jo täällä. Annoin selkeät ohjeet monelta pitää olla takaisin kotona ja silti niistä lipsuttiin. Todella pelottavaa ajatella, että mä annan ohjeita omille vanhemmille ja kiukuttelen jälkeen päin, koska niitä ei noudatettu. Kuinkahan monta kertaa mä olen jättänyt niiden käskyjä noudattamatta....

No, mutta asiaan. Soitin jo iltapäivällä isälleni, että miten sillä menee poikien kanssa. Kuulemma erittäin hyvin. Olin parina päivänä jo maininnut siitä, että pojat ovat todella kiukkuisia. Mikään ei oikein kelpaa ja koko ajan pitää olla mun sylissä tai muuten vain vieressä. Mun isäpä oli tänään nokkela ja keksi, että mistä kiukkuisuus johtuu. Mä en kuulemma annan lapsille tarpeeksi ruokaa!!! Siis oikeesti, määrällisesti lapset syövät neljä isoa pilttiä päivässä, leipää, juksaa, hedelmiä, maitoa ja sormiruokaa siihen päälle. Pakko kysyä ensi tiistaina neuvolassa, että miten paljon 1v tarvitsee ruokaa, jos tuo määrä on kerran liian pieni. Musta tuntuu, että pojat syövät enemmän kuin minä. Taas meinasin menettää maltin, kun kuulin tuollaisia "syytöksiä".
Tietenkin olen niin "herkkä", että aloin alitajunnassa mietimään, että olen koko vuoden pitänyt lapsiani nälässä. Kiitti, tosi kiva fiilis tuli taas näin viikonlopun kunniaksi. Nyt menen nukkumaan. Ciao!



   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti