keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Seinät kaatuvat

Tänään on ollut niiiin pitkä päivä. Molemmat lapset nousivat jo ennen puolta seitsemää. Ei paljoa naurattanut. Koko päivä on ollut kiukuttelua. Jokaisesta asiasta pitää kiukutella. O puree E:tä aina, kun silmä vain välttää. Miten mä saan tuon loppumaan, mua säälittää, kun toista ollaan koko ajan puremassa.

Musta tuntuu, että mun korvissa soi. Pää on vieläkin täynnä räkää, eikä koko päivän kestänyt kitinä auta asiaa lainkaan. Onneksi oli särkylääkettä kaapissa, että sain kivun siedettävämmäksi. Mä oon taas tänään kokeillut poikien kanssa kaikkea. Käytiin vaunulenkillä, laitettiin porukalla ruokaa, leikittiin, oltiin vain, nukuttiin, tai pojat nukkuivat, laulettiin, ajettiin leikki autolla sekä oikealla autolla ja aina tuli jollain kiukku. Multa alkoi noin klo 17 keinot loppumaan. Luojan kiitos mies tuli melkein tasan klo 18 kotiin pelastamaan mut. Tänään todellakin kotiin paluu oli pelastus.

Päivällä, kun pojat suvaitsivat nukkua noin 40 min päiväunia niin mä sain pestyä kerrankin kunnolla meidän kylppärin. Nautin siivoamisesta, kun sain siivota, ettei kukaan keskeyttänyt mua. Sorruin muuten kaupassa tänään maailman typerimpään ostokseen. Näin siivouspuolella sellaisen mötikän, jota sanottiin lapussa "kiveksi". (tämä ko. tuote oli tarjouksessa,joka  muka saa ostoksen näyttämään paremmalta). Muovinen "kivi", jota painettaessa "kiven" sisältä syöksyy laventelin tuoksuista sumua. Eli toisin sanoen jonkinlainen ilmanraikastin. Mä olin jotenkin niin yllättynyt tälläisestä tuotteesta, että oli pakko ostaa se. Ja edelleenkin, tämä oli tarjouksessa. Muuten en tietenkään sortuisi moiseen ostokseen....

No, nyt se muovinen "kivi" sitten jököttää vessassa ja odottaa painelua. Tulipa tässä kirjoittaessa mieleen, että tuo taisi olla mun koko päivän paras saavutus. Ostin muovisen "kiven". Ei ole luksusta kotiäidin elämä ei.
Nyt istun täysin lamaantuneena tuijottaen ruutua. Pitää varmasti käydä nukkumaan, että jaksaa taas aamulla nousta lasten kanssa ties kuinka aikaisin.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti