lauantai 14. syyskuuta 2013

Shoppailut

 Nämä body mä löysin tänään Seppälästä. Ennen mä olen joten arastellut käyttää pojilla kirkkaita värejä, mutta kokeillaan, josko mä tottuisin.
 Farkut ovat poikien synttärivaatteet ensi lauantaina.
 Piti keksiä keino, jolla saan pyykkitelineen pysymään kasassa. Mitään uutta ei osteta, ennen kuin on kokeiltu korjata entinen.
 Anttilan Toptenistä löytyi PMMP:n levy 5e:lla. Mulla on nyt niiden kaikki levyt, paitsi se lastenlaululevy. PMMP on sellainen bändi josta mä olen tykännyt tosi kauan.
Pojat siis saapuivat eilen kissakassinsa kanssa mummolasta ja pappalasta yökylästä. Reissu meni kuulemma kivasti.

Mä olen  aivan poikki, koska kurkkun on kipeä, kämppä jynssätty ja lapset nukkumassa. Pakko se on painua sänkyyn odottamaan unta. Jos ensi yö olisi levollisempi kuin edellinen....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti