perjantai 11. lokakuuta 2013

Blaa blaa blaa

Kiva, kun päivästä saa repiä tunteja irti, että ehtisin joskus avata ihan oikean läppärin. Tabletilla tulee selailtua nettiä muutaman kerran päivässä, mutta ei sillä mitään kirjoiteta.

Meidän päivät poikien kanssa on aikamoista haipakkaa. En tajua, että miten se aika vain menee. Illalla on vielä päästävä jumpalle, koska muuten hajoaa pää.

Pojilla on taas joku vaihe, koska jokaisesta lelusta tarvitsee tapella. Usein mä olen puuttumatta näihin taisteluihin, mutta tietyllä huudontaajuudella mun on pakko mennä tsekkaamaan tilanne. Onneksi riidat selvitetään aika kivasti keskenään. Aikamoinen erotuomari tässä saa kuitenkin olla päivän mittaan.

Tänään meillä on poikien kanssa ohjelmassa mun mummon tapaaminen. Me mennään käymään neljästään keskustan kauppakeskuksessa. Tosi nastaa, vallan on taas riemuisa karavaani liikenteessä.
En muista, enkä jaksa tarkistaa, että joko mä mainitsin meidän rokotteiden sivuoireista. Siis voi luoja tuota paskan määrää. Mä laskin, että parhaana päivänä mä vaihdoin molemmille kolmet niskapaskat. Eli jokaisella kerralla oli pakko käyttää lapset suihkussa. Kivasti meni se päivä, kun tuntui ettei muuta tee, kun on vessassa kädet paskassa.

Mulla oli aina ajatus, että mä en teippaa tai lukitse mitään laatikoita. Pojilla saisi olla mahdollisimman vapaata kotona ja laittaisin  alimpiin laatikoihin tavaroita, joita saa heitellä. Nyt on viittä vaille, että mä teippaan meidän jokaisen, jopa ylimmänkin laatikon kiinni. Siis voi luoja, joka kerta, kun saan siivottua yhdet tavarat takaisin laatikkoon niin toista ollaan jo tyhjentämässä. Ja vessanpönttö. Kai sekin on pakko teipata kiinni. Tänään pöntössä ui jo mun hiusharja. Eikä se auta, että ovi on aina kiinni, koska mun on pakko joskus hakea vessasta jotain ja silloin toinen on jo ehtinyt vilahtaa sinne.

Nyt tuolla taistellaan sämpylästä, pakko mennä tsekkaamaan tilanne, koska ruoasta ei tarvitsisi taistella. Ja ihan kuin täällä haisis taas paska....

Riemukasta viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti