torstai 7. marraskuuta 2013

Kaukokaipuu

Kävin äsken lenkillä. En jaksanut juosta kuin 35minuuttia, koska kello o jo näin paljon. Pojat riehuvat edelleen olkkarin matolla...toivottavasti aamulla nukuttaisin pitkään.

Lenkillä mä haaveilin,että me voitaisiin koko perhe viettää joulu ulkomailla. Selailin jo äsken reissuja joulun aikaan. Pitäisi vain saada selvyys siitä,että mies saisi vapaata töistä sen pari päivää. Mä olen taas niin lopen täynnä meidä kaikkia sukulaisia,etten edes jaksa ajatella viettäväni niiden kanssa aikaa. Jotenkin meidän OMA joulu OMAN perheen kanssa jossain lämpöisessä tuntuu paljon houkuttelevammalta.

Tänään me ollaan poikien kanssa oltu melkein koko päivä reissussa. Aamulla ajeltiin bussilla mun porukoille hakemaan auto lainaan. Sieltä mentiin lounaalle. Mä söin rapusalaatin ja pojat söivät kaksi annosta suolattomia ranskalaisia. Paska mutsi, kun annan noiden syödä epäterveellistä ruokaa.
Lounaan jälkeen pojat nukkuivat autossa päikkärit. Mä istuin autossa kuunnellen musiikkia ja sateenropinaa. Oli muuten aika rentouttavaa.

Unien jälkeen mentiin mun mummon luo. Siellä me taas vähän herkuteltiin kaloilla ja ruisleivällä. Join mummon kanssa kupposen kahvia ja juoruttiin niitä näitä. Yläkerran Oriflame mummo toi mulle mun tilauksen. Sain taas vähän hemmottelutuotteita mun arkeen. Tilasin suihkusaippuan, ripsarin,naamarasvan, käsirasvan ja silmänympärysvoiteen. Melkein kaikkia olen jo ehtinyt testaamaan. Oli hyviä.

Mummon jälkeen menin poikien kanssa monikkokerhoon. En edes muista milloin oltaisiin viimeksi siellä käyty. Oli tosi kiva nähdä tuttuja ja miten paljon lapset olivat kasvaneet kesän aikana. Mä sain myös mun ostaman käytetyt Brion double pony rattaat. Mä olen aivan rakastunut niihin. Ne ovat kevyet, ketterät ja retrot. Mies jo äsken kysyi,että mikä hippi musta on tullut, koska raahasin tänään mun porukoilta äitin vanhan Fjällräven repun ja esitteli sitä innostuneena. Mussa on tainnut kääntyä joku ruuvi, koska mua ahdistaa suunnattomasti ihmisten ylenpalttinen kulutus. En osaa edes selittää tätä mun fiilistä, mutta mulla tuli tosi hyvä mieli siitä,että otin käyttöön tänään jo kaksi käytettyä tavaraa.

Ja nyt,ettei kukaan vedä hernettä tai koko palkoa nenäänsä, niin en pidä kirppari-kierrättäjä-ihmisiä hippeinä. Tuo oli vain vertauskuva.

Olipa taas raivostuttava tänään tein sitä,tätä ja tota päivitys. Mutta nyt mä olen niin poikki etten jaksa edes ajatella korjaavani tekstiä, koettakaa kestää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti