tiistai 5. marraskuuta 2013

Kirppis

Nyt se tuli varattua, nimittäin kirppispöytä. Pakko saada tätä tavaraa pois. Mielessä kummittelee ajatus,että jos tässä täytyy vielä tämän vuoden puolella muuttaa, niin minne mä joudun tämän tavaramäärän kanssa.
Eilen sain kasattua jo melkein kaikki tavarat kasaan, mutta tänään alkaa se kaikista kamali osa. Pitäisi keksiä tavaroille jonkinlainen arvo. Mulla ei todellakaan ole tarkoitus mennä tekemään kamalaa voittoa, kun vain saisin pöytävuokran kuitattua. Poikien pienet vaatteet ajattelin laittaa eurolla tai alle myyntiin. Toivottavasti joku löytäisi ne sieltä. Samoin laitoin poikien vauvaleluja pois. En todellakaan ala säästämään jotain muovisia Libero ampiaisia. Ne saa mennä suosiolla kierrätykseen.

Nyt, kun postiluukusta lentää joka päivä jonkilainen lelukuvasto niin alkaa kiristämään päätä. Mä en oikein voi sietää muovisia kolisevia leluja. Tästä meneekin pointsit mun ystävälle K:lle, joka tuo aina pojille puisia leluja. Ne ovat <3 Toki meilläkin on muovisia autoja, joilla voi ajella, mutta rajansa kaikella. Ei niitä tartte olla satamäärin.

Ulkona sataa taas vettä. Eli taas me linnouttaudutaan poikien kanssa sisälle. Sunnuntaina kävimme Ikeassa ja ostettiin pojille maja. Tuollainen teltta jossa on kiinni tuubi. Siinä voi sitten seikkailla ja ryömiä. Pakko se on keksiä sisälle paljon tekemistä, kun ei ulos viitsi mennä purkamaan intoa. Joidenkin mielestä sade ei varmaan ole este ulkoilulle, mutta meille se on. Katsotaan taas loppuviikosta,jos nuo kelit paranevat.

Mun pitäisi keksi poikien isälle jonkinlainen isänpäivä yllätys. Joo, se toivoi Fifa 14 peliä....maybe not. Pappalle me askarreltiin tosiaan taikataikinasta jalkojen jäljet. Se saa kelvata näin matalan budjetin muistamisena. Kai se on pappalle tärkeintä,että menemme sunnuntaina sinne kylään ja viettämään aikaa sen kanssa. Tai tuskin sitä mun seura kiinnostaa vaan poikien. Pitää sitää käydä moikkaamassa munkin vaaria, koska se on isoisä jo neljännessä polvessa.

Taas mua kaivataan jossain. Pitää siis mennä. Ciao!

2 kommenttia:

  1. Mun äiti hommasi kirppispöydän kuukaudeksi (jatkaa varmaan vielä ainakin 2 viikolla). Sinne mä kuskasin lasten pieneksi jääneitä vaatteita (ison kasana olen vienyt myös keräyslaatikkoihin ja antanut eteenpäin). Tarkoituksena ei ole myöskään koota suurta tiliä, kunhan vain noista pääsee eroon. Äiti kysyi että enkö aio säästää keskimmäisen vaatteita kuopukselle - en todellakaan. 5 vuotta on turhan pitkä aika, kun ei ole tilaa.

    VastaaPoista
  2. Niin ja. Ekat itse hinnoittelin ja sitten loput kuskasin äidille silitettäväksi, hinnoiteltavaksi ja laputettavaksi. Mä kuulemma laitoin niihin ihan liian matalat hinnat. Outoa. :D

    VastaaPoista