tiistai 12. marraskuuta 2013

Nukkuminen

Mä en enää tiedä,että itkettääkö vai naurattaako mua meidän illat. Eilen pojat nukkuivat vain ja ainoastaan yhdet päiväunet ja silti ne jaksoivat illalla taistella unta vastaan aina 22.30 asti. 
Mulla alkoi taas pinnaa kiristämään, kun karjumista oli jatkunut melkein tunnin. Mikään ei auttanut. Molemmat vain riehuivat. Mun oli taas pakko luovuttaa ja ottaa pojat mun viereen nukkumaan. Meni minuutti niin molemmat kuorsasivat mun kainalossa. Jotenkin tuntui taas niin kovin turhauttavalta. Kai mä kohta vien nuo poikien pedit myyntiin kirpparille, kun ei niissä koskaan kukaan edes nuku.

Eilinen päivä oli jotenkin aivan huippu raskas. Se oli jopa niin raskas,etten mä kyennyt menemään illalla edes lenkille. Sekin harmitti, koska olin niin laiska ja makasin vain sohvalla popparikulhon kanssa. No, josko mä tänään taas ottaisin itseäni niskasta kiinni ja painuisin juoksemaan. Saan ainakin vähän tuuletettua päätä.

Eilen illalla raivopäissäni laitoin sähköpostia unikouluun. Keväällä vai oliko se talvea, en enää edes muista, niin saimme siitä apua. O nukkui tosi huonosti ja levottomasti silloin joskus niin kokeilimme sitä niiden ohjeilla. No, nyt noita olisi molemmat koulua vailla. Katsotaan,että mitä ne meille siellä sanovat, jos me saataisin edes vähän apua.

Meidän pitäisi tosiaan mennä joko torstaina tai viimeistään perjantaina Ouluun. No, just kävin Finnairin sivuilla niin siellä on lakkovaroitus. Ilmeisesti emme siis lennä, ainakaan Finnairilla. Mä olen niin varma,että me joudutaan menemään autolla. Mä voin istua autossa kyydissä,mutta nykyään mä en tykkää ajaa. Varsinkaan pimeällä ja Suomessahan on aina tunnetusti pimeää. Mutta sehän on aivan kohtuutonta,että mä pistän miehen ajamaan, kun se on tehnyt työpäivän ja herännyt ennen sian pieremään ja vielä pitäisi yöllä ajaa melkein 700km. Voi luoja, mitäköhän tästäkin tulee...

Nyt kahvikuppi kauniiseen käteen ja lempi ystäväni pyykkikoneen seuraan. Meidän kylppärissä on taas käynt joku räjähdys, koska likapyykkikori on poikien toimesta kumottu lattialle, nice.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti