lauantai 23. marraskuuta 2013

Outoa

Eilisen illan mietin,että miten ihanaa on,että mä pääsen huomenna käymään YKSIN asioilla. Pojat ovat olleet tämän aamun aivan ihania, enhän mä raaski niitä tänne jättää pariksi tunniksi. Voisko joku nyt tulla ja lyödä mua, että tämä ei ole enää kovin tervettä. Eipä mulla kovin suuria menoja ole, kirpparille pitää mennä ostamaan hintalappuja, mummolle auttamaan sitä jossain jutussa ja hakea kaupasta maitoa pojille.Tämä maksimissaan kahden tunnin reissu ottaa mua sieluun. Pitäis vissiin olla pikkusen enemmän erossa lapsista.

Eilen iltapäivästä oltiin poikien kanssa tappamassa aikaa paikallisessa kauppakeskuksessa. Tein pari löytöä. Itselleni ostin uuden pipon, koska vanha jäi viime viikolla pohjoiseen. Mulla on niin kieron muotoinen pää, ettei siihen mikä tahansa pipo sovi. Niin kuin se pipo olisi ollut mun ainoa, joka oli pohjoisessa mukana. Se oli vain se paras ja mukavin. Pipo löytyi kuitenkin Cubuksesta ja sekin oli -30%, jäi maksamaan vain jotain 6e.

Pojille mä löysin Lindexistä bodyn ja paidan. Siellä oli kaikki muumituotteet -50%. Vaikka mä en mikään maailman suurin muumifani ole, niin silti ne olivat tosi kivoja.

Teksti saattaa olla sekavaa, koska takana on tälle aamua vasta poikien aamiainen ja mulla yksi kuppi kahvia. Onneksi pannussa odottaa vielä monta monta kuppia niin saan tämänkin päivänä käyntiin.

Oikein rentouttavaa viikonloppua teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti