perjantai 1. marraskuuta 2013

Sataa,sataa,sataa

Taas sataa vettä. Nyt on vissiin joka päivä tällä viikolla satanut aina päivisin. Illaksi se sitten loppuu,kun ei ole tarvettä enää mennä poikien kanssa ulos. En koe houkuttelevalta idealta pukea noille päälle ja mennä ulos sateeseen. Ei nuo tee hyvälläkään ilmalla ulkona muuta,kuin syövät hiekkaa. Nyt sitten syötäisiin märkää hiekkaa. Parempi siis olla sisällä ja tehdä tuhoja täällä.

Mulla alkaa usko jo loppumaan noiden lasten tekemisiin. Pakko se sano,että yöt ovat mennee hyvin *koputtaa puuta*, mutta päivät. Mä en ehdi tehdä mitään muuta, kuin kävellä noiden perässä ja korjata tavaroita. Jokainen laatikko pitää tyhjentää ja levittää lattialle. Vessanpönttöön pitää tiputtaa lähes kaikki, mitä sinne mahtuu. Toissapäivänä siellä oli myös mun lompakko. Joo, ja nyt jollakin herää kysymys,että miksi vessanovi on auki. Voi, kun osaisin teleportata itseni vessanoven läpi silloin kun haen pyykkejä tai pesen toisen lapsen takapuolta. Nuo taaperotkin ovat yllättävän nopeita. Ne saa sormet oven jäliin just silloin, kun olet vetämässä ovea kiinni, ettet voi laittaa sitä kiinni.

Mun juoksuinto ei ole vieläkään laantunut. Mä olen jaksanut treenata jo melkein viikon. Joka päivä olen käynyt juoksemassa noin 35min, paitsi eilen tein tunnin mittasen kävelylenkin poikien kanssa. Tänään pitää taas mennä juoksemaan, koska viikonloppuna toisena päivänä tulee pidettyä väkisin lepopäivä.

Nyt mun jalkaa tultiin taas repimään ja kovasti koetetaan saada huomiota. Pakko se on taas mennä ja pohtia, että mikä tällä kertaa on ongelma...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti