maanantai 30. joulukuuta 2013

Joulu

Joulu luojan kiitos oli ja meni. Edelleen se piti huomata, ettei se ole lainkaan mun lemppari juhla. Tosin ruoat olivat maukkaita. Se oli ainut hyvä puoli.

Ihana, kun miehelläkin on ollut vapaata töistä niin ollaan saatu olla ihan vain perheen kesken. Tein itseni kanssa sopimuksen,etten avaa konetta koko pyhinä. Tabletilla sen sijaan surffailin aika-ajoin.

Tuntuu,että viikossa pojat ovat oppineet puhumaan tosi paljon. Varsinkin E juttelee kuin papupata. Se saattaa jossain häärätä yksikseen ja höpötellä. Todella suloista. O:sta taas on tullut mamman poika. Se rakastaa halimista ja sylissä oloa. Ihana sekin.

Olen jopa ylittänyt itseni enkä ole kovinkaan paljoa sortunut herkkuihin. Ainoa pahe mulle on edelleen juusto. Jouluna mä olin taivaassa, kun mun vanhemmilla oli ihania juustoja ja vielä mies oli ostanut niitä lisää kotiin. Nam.

Mä olen tässä miettinyt, että mitähän herkkua sitä huomiseksi valmistaisi, koska torstaina alkaa sitten tiukka arki ruokavalion suhteen. Tai ainakin jonkinlainen säännöllisyys. Nyt tuntuu,että olen napsinut mitä milloinkin kaapista sattuu löytymään.

Pojat menivät äsken päikkäreille, joten nyt reippaasti laittamaan tiskit pois koneesta, että saa keittiön järjestykseen. On nimittäin edelleen silkka mahdollisuus tyhjentää tai täyttää kone poikien ollessa hereillä.

Ainiin, mun paras joululahja oli ehdottomasti "lukko" roskiskaappiin ja vessanpönttöön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti