sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Kritiikki

Silloin, kun minä olin nuori niin joulumaakin oli hieno. Tänään se oli suoraansanottuna paska. Parkkialueelle maksoin 3e sisään ja sillä pääsi alueelle, jossa kaikki maksoi. No, ei ihan kaikki. Saatiin me ilmaiseksi katsoa poikien kanssa poneja, jotka vain seisoskelivat paikoillaan pihalla. Miten musta tuntuu,että kaikki tapahtuu nykyään vain rahastuksen kautta. Ei voi edes joulumaata järjestää,ettei siellä kaikki maksaisi järjettömästi.
Tosiaan paikallinen paljon kehuttu joulumaa oli todellinen pettymys.

Ajateltiin,että pojat nukkuvat ja ajettiin noin 15km:n päähän joulumarkkinoille. Siellä sentään oli joulupukki jakamassa karkkia ilmaiseksi. Mun fiilis parani paljon, kun näin,että jotain sentään saa nykyään ilman maksua. Joulupukki oli todella sympaattinen ja pojatkin tykkäsivät. Markkinoilta tarttua mukaan ainoastaan yllätys yllätys lakristaa. Se vain on niin hyvää, että sitä pitää aina markkinoilta ostaa. Ostimmehan me ulkopuolelta myös kärkkärit (lue:käristemakkarat, grillimakkarat). Pojatkin saivat omat nitriitti-suola-säilöntäaine-makkarat. Kyllä se maistuikin hyvältä.

Ulkona oli taas maailmanlopun ilma, joten otimme seuraavaksi suunnan kauppakeskukseen. Kävimme katselemassa joululahjoja ja mä vinkkailin miehelle,että mitä mä saattaisin tahtoa lahjaksi.
Ei me kaupoissakaan jaksettu kauaa pyöriä. Painuttiin sitten koko porukalla Rossoon syömään. Eihän se ruoka mitään kovin kaksista siellä ole, mutta se on todella lapsiystävällinen paikka. Sinne on helppo mennä rattailla ja siellä on lasten kanssa todella helppo olla. On lasten nurkkaus ja ruokalaput valmiina. Ainoa ravintola meidän kulmilla, jossa aikuiset saavat rauhassa syödä laseten leikkiessä nurkassaan.

Mulla on huomenna aamulla hammaslääkäri. Sain ajan tosi nopeasti. Perjantaina soitin,että tuntuu hammas vihoittelevan, niin heti maanantaiksi sain ajan. Onneksi sain lastenhoidon järjestettyä,ettei tartte ottaa lapsia mukaan. Mutta miettikää miten epätoivoinen ihminen voi olla, koska musta on ihana mennä hammaslääkäriin. Mä saan olla ainakin vartin ihan hiljaa ja makuuasennossa. Mun ei tartte kuunnella ketään eikä puhua mitään. Musta tämä on jo TODELLA säälittävää. Melkein voisi sanoa hammaslääkärikammoisille ihmisille, että hanki kaksoset niin hammaslääkärikin tuntuu luksukselta. Ei haitta, vaikka vähän sattuu, kunhan vain saan olla hetken rauhassa ja hiljaisuudessa.

1 kommentti:

  1. Tuon kommentin, että ihanaa päästä hammaslääkäriin vain olemaan hetkeksi, olen tässä kuullut aika monelta. ;) Itse nautiskelin labrakäynnistä.

    VastaaPoista