keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Kaapit

Äsken tuijottelin meidän vaatekaappeja. Mitä mä teen noille kaikille vaatteile? Kaapissa on neuleita, huppareita ja paitoja, joita mä en koskaan käytä. Pitääkö mun taas varata kirppispöytä, että saan noita vähemmäksi., huoh. Ei viittisi roskiinkaan heittää, koska seassa on merkkivaatteita. Kaikki ei ole henkka maukan lumppuja.

Samalla pisti silmään dvd elokuvat. Mä vihaan dvd elokuvien koteloita. Haluaisin ne johonkin piiloon. Kai mun on pakko hankkia jotain laatikoita, jonne ne saa jemmaan. Raivostuttavia, kun ne kerää pölyä ja ovat yksinkertaisesti rumia. Nykyään on kaiken maailman elokuvapalvelut niin eikö dvd:t ole jo vähän so last season. Mä voisin mielelläni heittää nuo kaikki mäkeen. En mä niin paljon elokuvista tykkää. Mies tuskin katsoo hyvällä jos jonain päivänä sen elokuvat vain ovat kadonneet.


Meidän O nukkui tänään taas mielettömät puolen tunnin päikkärit. Toinenkin vain 45min. Miksi nuo eivät vain voi nukkua kunnon unia? Mulla oli ajatuksena, että pakkaisin pojat vaunuihin ja mentäisiin käymään kaupassa iltapäivästä. Mulla oli jotain tarpeellista mielessä, mutta en enää muista, että mikä se oli. Tuskin siis mitään kovin tärkeää. Voi olla, että menemme muuten vain hypistelemään kaikkea kivaa. Paikalliessa astiakaupassa oli hyviä tarjouksia viime viikolla. Pitää mennä katsomaan jos sieltä tarttuisi jotain mukaan. Jotenkin musta tuntuu, että meidän lasit hupenevat uhkaavasti. Eilen meni taas yksi rikki. Ja joo, pitää nimenomaan olla tietynlaisia laseja. En halua mitään kamalia markettikuppeja. Astiat ovat mulle pyhäasia.

Nyt kuulostaa meno taas sellaiselta,että pitää mennä.

1 kommentti:

  1. Moi! Löysin sun blogisi ihan sattumalta ja jäin koukkuun, sillä meilläkin on 9/12 syntyneet kaksospojat!:) ja meillä on ihan sama meininki päällä. Oisin voinu kirjoittaa vaikka kuinka monta sun tekstiä, niin samanlaista elämää täällä elellään :) jään ehdottomasti seurailemaan teitä, kohtalotovereita!

    Meidän arkeen voi kurkata täällä: talonpuolikas.blogspot.fi

    Ps.eipä nukuta meilläkään päikkäreitä kunnolla...voi sitä turhautumisen määrää, kun saa kahvin kuppiin ja mukavan asennon sohvalla, ja sitten kuuluu se rääkäisy. Huoh.

    VastaaPoista