sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Tee ja vesi

Uuden vuoden jälkeen aloitin taas veden juomisen. Jotenkin se ei vain onnistunut niin hyvin enää syksyllä kuin keväällä. No, mutta nyt se taas sujuu. Aina se vie muutaman päivän, ennen kuin kroppa tottuu. Pari ekaa päivää keho keräsi kaiken nesteen, mutta nyt tuntuu jo selvästi paremmalta. Jotenkin on paljon puhtaampi olo, kun ei ole niin turvoksissa koko aikaa.

Ostin tosiaan eilen kaupasta vihreää teetä, jossa on kamomillaa sekä sitruunaa. Luin, että kamomillalla ja vihreällä teellä on nesteitä ja turvotusta poistava vaikutus. En epäilä sitä enää lainkaan. Eilen join sitä viisi kuppia ja tänäänkin on mennyt jo kolme. Kivasti saa juosta koko ajan vessassa. Pitää tehdä tällainen pieni puhdistautuminen uuden vuoden kunniaksi.

Samalla mä päätin, että lopetan taas hetkeksi aikaa leivän popsimisen. Tai jos sitä yhden palan päivässä soisi itselleen. Makaroonia, perunaa ja riisiä en syö enää muutenkaan, joten niistä on helppo luopua. Sokerikin on onneksi jäänyt kokonaan pois ruokavaliosta. Eikä tehnyt edes tiukkaa. Jos näillä eväillä olisi mahdollisuus tiputtaa vielä muutama kilo painoa pois ja saada kroppa parempaan kuntoon. Täytyy kokeilla. Onneksi kesään ja keveämpiin vaatteisiin on vielä muutama kuukausi aikaa.

Mulla on taas päivät aivan sekaisin. Jotenkin näitä pyhiä on ollut niin paljon, ettei voi pysyä niiden perässä. Mulla on jotenkin aivan lauantifiilis, koska huomenna on vielä vapaata. Mulla oli ajatuksena, että josko mä saisin jonkun houkuteltua huomenna mun kanssa alennusmyynteihin. Voi kyllä olla, ettei tuo mies ole kovin innnoissaan ko. ajatuksesta.

Nyt kipaisen äkkiä tyhjentämään ja täyttämään tiskikoneen ennen kuin pojat heräävät päikkäreiltä. Se kriittinen puolituntia on kulunut, joten kohta voi jo huutoa kuulua. Hiljaa sisimmässäni mä toivon,että ne kerrankin nukkuisi ihmisten lailla, eli ainakin yli tunnin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti