torstai 2. tammikuuta 2014

Uusi vuosi

Kerrataampa, että mitä mä edes koko viime vuodesta muistan.

1. Mä laihduin 15kg, jes!
2. Pojat ovat kasvaneet vauvoista taaperoiksi. Liikutaan, leikitään ja lauletaan koko ajan.
3. Mies sai vakituisen työn ja sen takia uuden asunnon etsimen on alkanut.
4. Kesästä en muista juuri mitään, kuulemma oli lämmin. Mulla meni kaikki aika arjesta selviytymiseen, kun olin sen melkein neljä kuukautta yksin poikien kanssa.
5. Miehen kanssa meillä oli ensimmäinen hääpäivä.
6. Vuoden aikana käytiin pari kertaa Ruotsissa ja muistaakseni pari kertaa Tallinnassa. Sen suurempia reissuja ei tullut tehtyä.
7. Ostimme uuden auton.
8. Solmin uuden ystävyyssuhteen ja samalla pojat saivat tyttöystävän.
9. Mä aloitin juoksuharrastuksen, joka on ajan puutteessa hieman jäänyt. Mutta kyllä se vielä siitä lähtee rullaamaan, kun päivät pitenevät. Sykemittari kaapissa aina onneksi muistuttaa mua treenipäivistä.
10. Vuoden viimeisenä päivä sain kuulla ihanan uutisen. Siihen oli hyvä lopettaa tämä vuosi. Jäi hyvä mieli.

Olipa vaikea saada edes kymmenen kohtaa ylös, että mitä on tapahtunut. Täytyy koputtaa puuta, että lapset ja me vanhemmat olemme olleet tosi terveitä. E:llä oli vauvarokko ja kaksi kertaa on nenät vuotaneet pari päivää.
Kai vuosi on siis ollut ihan kohtuullisen onnistunut. Tästä vuodesta toivon kuitenkin vielä parempaa.

1.Mä toivon,että saadaan muutettua mahdollisimman nopeasti.
2. Samaa terveyttä jatkossakin.
3. Tänä vuonna mä haluan matkustaa mielelläni johonkin muuallekin kuin Ruotsiin ja Tallinnaan.
4. Koetan panostaa enemmän meidän parisuhteeseen.
5. Lupaan lukea ainakin yhden kirjan kokonaan.

Eiköhän siinä ollut jo toivetta ja lupausta tarpeeksi. Mulla on tänään auto käytössä, koska mies ja mun isä meni samalla kyydillä samalla suunnalle. Mä tässä kovasti pohdin,että mitä sitä tekisi. Mua houkuttaisi mennä Ikeaan. En edes muista, että milloin mä olisin siellä käynyt viimeksi. Tartteisin poikien leluille säilytyslaatikoita. Mua niin raivostuttaa, koska ne ovat aina kaiki levällään. Niille pitää keksiä jotain. Tartteisin myös lasten vateripustimia Siinähän on jo kaksi hyvää syytä ajaa reilu 100km suuntaansa. Eiköhän me vedetä vaatteet niskaan ja hypätä auton rattiin.

Ciao!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti