perjantai 3. tammikuuta 2014

Yökylä

Tänään mä sain vihdoin aikaseksi järjestää poikien vatteet. Huomasin yhtenä päivänä, että taas on vaatteita jäänyt pieneksi, joten niitä piti ottaa pois laatikosta. Kummasti tuli taas tilaa ja pitääpä varmaan mennä käymään vaatekaupassa tekemässä uusia hankintoja. Varsinkin tuolle meidän sirommalle lapselle eli E:lle.

Mun isä kävi äsken hakemassa pojat niille yökylään. Mä saan nukkua yön kunnolla. Jotenkin unet ovat olleet tosi sekaisin joulusta lähtien. Toivottavasti ensi yönä saisi korjattua univelkaa pois.
Tuskin sitä kuitenkaan ajoissa pääsee nukkumaan, koska pitää aloittaa kämpän raivaaminen. Tämä on huomattavasti mielekkäämpää, kun pojat eivät ole sotkemassa täällä koko ajan.

Eilen taas sain olla todistamassa uutta taitoa. O osaa kiivetä vessanpöntön päälle ja laittaa vesihanan valuttamaan. Samoin hän osaa myös sammuttaa vessasta valot. Ainakin silloin, kun mä olen vessassa.
E taas on perhetynyt meidän lieden käyttöön. En edes uskalla laskea, että kuinka monta kertaa mä eilen ja tänään käänsin nappulat nollille. Pakko mennä huomenna ostamaan jonkinlainen suoja.

Eilen otin uuden askeleen kohti sosiaalista elämää. Mä nimittäin liityin istagramiin. Mä en periaatteessa ole laittanut blogiin kauheasti kuvia, koska tätä voi kaikki ihmiset käydä lukemassa. Jos siis haluatte nähdä enemmän kuvia meidän elämästä niin liittykää seuraamaan. Kuljen siellä nimellä sooopia.
Eilen tosiaan liityin, eikä kuvasaldo sen takia ole vielä kovin suuri, mutta pikkuhiljaa mä niitä sinne lisäilen.

Jos sitä nyt pistäisi kahvin kiehumaan. Kerrankin voisi olla mahdollisuus juoda sitä rauhassa.

1 kommentti:

  1. Meillä kylppärin (ja siis toisen vessan) valonappulat ovat ulkopuolella ja valot sammuvat välittömösti kun joku sinne menee. Pitääpä tulla seuraamaan instagramiin. Itsellä myöd vielä opetteluasteella.
    Toivottavasti sait hyvät yöunet.

    VastaaPoista