lauantai 8. helmikuuta 2014

Herkkuja, lisää herkkuja

Tänään on herkkupäivä. Tein omasta ja miehen mielestä hyvää spagetti bolognesea. Tosin mä vähän sovelsin. Ripottelin joukkoon homejuustoa sekä Koskenlaskian voimakasta juustoa. Se oli periaatteessa juustoinen bolognese.

Eilen illalla kävimme ulkona syömässä. Söin todella hyvää broileri-ananastortillaa. Kerrankin ravintolan tortilla maistui maukkaalta eikä vain jauhoilta.

Mulla on pienimuotoinen tankkausopertaatio käynnissä. Tuntuu,että flunssa yrittää puskea päälle. Tähän saumaan ei tarvitsisi sairastua. Ei mulla olisi mitenkään aikaa nyt sairastaa. Jos mä tämän viikonlopun otan ihan rennosti kotona ja syön terveellisesti niin voin koettaa selättää taudin.

Olen ennenkin sanonut,että kroppa tietää mitä se haluaa. Siis kohtuuden rajoissa. Normaalin tiukan ruokavalion aikana saattaa joskus tehdä mieli tosi paljon viljaisaa leipää tai hedelmiä. Silloin mä tiedän, että nyt elimistö tarvitsee vitamiinia tai kuituja. Nyt mun kroppa huutaa energiaa. Mulla on koko ajan ollut tänään nälkä. Raivostuttava tunne. Äsken söin päivällisen ja nyt jo mietin,että mitähän sitä illalla söisi. Voi olla,että pitää lähettää mies kauppaan ostamaan herkkuja.


Sain tänään virkattua mun projektin valmiiksi. Pitää ottaa siitä kuva ja laittaa se instagramiin. Kunhan tässä taas joutaa ja saa aikaiseksi.

Se on muuten kumma, kun antaa itselleen luvan herkutella niin ei tiedä,että mitä sitä tekee mieli. Olen miettinyt,että haluanko syödä hedelmärahkaa, naksuja,juustoa vai pizzaa.Karkit eivät mun kohdalla ole vaihtoehto, koska niistä mä en tykkää. Voin rehellisesti sanoa oppineeni pois sokerin käytöstä. Epäilijöille tiedoksi. Ilman sokeria pärjää loistavasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti