torstai 13. helmikuuta 2014

Mamma Mia

Maailmassa on edelleen yksi elokuva, jota voin sanoa rakastavani. Se elokuva tulee parasta aikaa. Täällä ei nuku kukaan! Miksi just tänään, kun oikeasti olin valmistautunut illan leffahetkeen. Puikot ja langat vieressä odottamassa,että saan leffan ajan kutoa rauhassa.

Mä en tajua,että miksi täällä nukutaan taas tähän aikaan.? Mulla loppuu kohta taas usko.
Joltain joskus kuulin,ettei lasten kanssa voi juurikaan suunnitella elämää. Sen voin allekirjoittaa täysin. Sen yhden ainoan kerran, kun halusin katsoa elokuvan niin sekään ei onnistu. Ihminen joka inhoaa leffoja on valmis katsomaan jotain. Tämä oli mulle iso juttu.
Juuri kuului pieniä askeleita. E kiipesi kelmurullan kanssa mun viereen. Luoja yksin tietää,että mistä tuo kelmu on löydetty. Pakko kokeilla ottaa E kainaloon ja nauttia lopusta leffasta. Antaa lopun porukan olla makkarissa jos täällä joku joskus nukahtaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti