perjantai 7. helmikuuta 2014

Päiväunet

Miksi mä nukuin? Nyt mun olo on aivan sekava. Pojat lähtivät käymään mummolassa ja mä hetkeksi kävin sohvalle lepäämään. Kappas, kaksi tuntia meni. Kiva. Mies on vasta tulossa töistä ja mä vaan nukun. Piti tehdä taas vaikka ja mitä. Eipä tarvinnut tehdä, kun nukuin. Nyt menee taas pari tuntia ennen kuin saan elämästä uudelleen kiinni. Sittenhän sitä pitääkin jo laittaa uudestaan nukkumaan.



Uskallanko edes ääneen sanoa,että tänään on ollut jopa ihan kohtuullinen päivä mun elämässä. Eilen kierrettiin miehen ja poikien kanssa Uudellamaalla asuntojen kimpussa. Tänään saimme soiton, että nyt meille löytyi SE oikea. Ihanaa. Mä en voi uskoa, etä me päästään muuttamaan, siis oikeesti.

Miehen työmatkat lyhenevät huomattavasti ja se on meidän kanssa enemmän kotona. Loistavaa. En edes vielä tajua koko asiaa. Niin kauan tätä on jo odotettu. Pitää vain auttaa porukoita löytämään  tähän meidän nykyiseen asuntoon vuokralaiset. Se tuskin tulee olemaan vaikeaa, koska tämä on niinn kiva ja siistissä kunnossa. Mitä nyt pojat ovat pari listaa ehtineet irroittaa. Se on vain onneksi kosmeettinen haitta.

Mun täytyy nyt mennä valmistautumaan, koska meillä on miehen kanssa tänään treffit. Se käski mun olla valmiina 18.30. Vähän jännittää, että mitä se on mun päänmenoksi keksinyt. Pakko se on nyt ryhdistäytyä ja mennä edes vähän laittautumaan. Näytän nimittäin unien jälkeen todella räjähtäneeltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti