keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Tanssi

Meillä on opittu tanssimaan. Päivät menevät tanssiessa. Mä yritän poikien tanssin lomassa järjestellä asioita. Selaan kuvastoja ja mietin,että mikä pesukone olisi meille se paras, millaisen sohvan mä haluan ja se tärkein, että muten poikien lelut saadaan johonkin järkevään järjestykseen. Samalla panikoin tulevaa pakkaamista. Miten mä selviydyn siitä? Mies on ainakin klo 18 asti toissä joka päivä, eikä pojat ole aina kaikkein tehokkaimpia apureita.

Toisaalta on ihana suunnitella uusia huonekaluja, mutta toisaalta ahdistavaa. Mulla ei ole juurikaan minkäänlaista silmää sisustukselle, omasta mielestäni. Kai se pitää vain luottaa omaan intuitioon ja toivoa kaiken mätsäävän keskenään.

Tehokkaana poikakaksikkona jätkät menivät meidän lipaston laatikkoon istumaan ja se on tällä hetkellä rikki. Toisaalta hyvä, koska en mä tuota kauheutta olisi mukaan halunutkaan. Pitää vissiin auttaa poikia särkemään maaseututuoli, ettei sitä tarvitsisi ottaa mukaan. Mä ehdotin miehelle, että hioisin ja maalaisin tuolin puuosat ja päällystäisin tuolin jotenkin. Tuoliin ei kuulemma saa kajota. Tuosta tuolista on tullut parisuhteen taistelukappale. Jos mä saisin soviteltua asian kompromissiin,että joko puusosien maalaus tai päällystys. Jotain tuolle on nimittäin tehtävä jos se otetaan mukaan.

Viikko on alkanut reippaasti. Meillä oli alkuviikon auto käytössä niin päästiin hoitelemaan asioita. Ihana liikkua välillä pois kotoa, vaikka pojat ovatkin mukana. Illat ovat menneet hujauksessa,kun mies on tullut töistä.

Vihdoinkin sain hiukset värjättyä. Hyvä tuli, ainakin kiiltävämpi kuin aikaisempi. Mulla oli maanantaina joku loistava asia, josta mun piti kirjoittaa. Tietenkään en enää muista sitä. Jotain empiiristä tutkimusta mä tein taas jostain asiasta. Jollei tämä elämän kasassapysyminen olisi yhtään helpompaa  niin pojat repivät mun kalenterin. Se mitä siitä on jäljellä, on koppurainen, koska ilmeisesti ohuita sivuja on siistiä imeskellä. Voinkin kirjoitella tärkeitä asioita paperilapuille, joita on taas kiva etsiä erinäisitä paikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti