sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Blogi

Mä tässä mietin että mietin,että mitä kaikkea mä nykyään blogissa voin kertoa. Tiedän,että pari kusmulkkua lukee tätä ihan vain uteliaisuudesta. Ja ai,että se ärsyttää mua. Tekisi mieli pistää blogi vain kutsuttujen ihmisten blogiksi. Saisin ainakin itse päättää, että kuka saa mun juttuja lukea. Voipi olla,että jonain päivänä muokkaan asetuksia. Mutta kaikke te rakkaat rekisteröityneet lukijat pääsette ilman muuta mukaan. Jotenkin silloin tuntuisi kivemmalta laittaa pojistakin kuvia tänne ja enemmän muutenkin juttuja meidän uudesta kodista ja sen sisustuksesta.

Tänään vietettiin perheaikaa koko perheen voimin. Oli pitkästä aikaa tosi hauskaa. Pojat nauttivat, kun pääsivät leikkimään läheiseen sisäleikkipuistoon. 

Nyt mun sormet syyhyää niin pahasti,että on pakko jatkaa kutomista ja käydä hetken päästä nukkumaan. Aamusta on taas kerho, jonne menen poikien kanssa. 

Hauskaa viikkoa kaikille ihanille ja teille vähemmän ihanille todella vittumaista viikkoa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti