torstai 20. maaliskuuta 2014

Kevätkö

Lempiohjelmassani aamutv:ssä kerrottiin,että ensi viikolla tai jo ehkä viikonloppuna ilmat alkaisivat lämmetä. Mä niin odotan,että päästään eroon toppavaatteista, pipoista ja hanskoista. Vähän äsken jo kurkin vaatehuonetta, että millaisia kamoja pojille löytyy kevääksi. Oli siellä jotain. Pakko se on kuitenkin mennä shoppailemaan jotain. Ainakin housuja nuo tarvitsevat. Täytyy vielä tutkia,että mitkä olisivat järkivimmät.

Äsken sain toistaiseksi viimeisen Ikea huonekalun kasattua. Sain vessaan ja kylppäriin lisää säilytystilaa. Ei ole tasot aina niin täynnä, kun on kunnolla kaappitilaa. Onneksi on Ikea, josta saa näppäriä ja edullisia ratkaisuja.

Tänään pihalla mä kokeilin naapurin lainaamaa Manducaa. Tuo meidän nuorempi lapsi ei oikein tykkää ulkoilla toppavaatteissa. Pitäisi vain olla koko ajan sylissä. Jotenkin musta ei ole kovin kiva ulkoilla, kun yksi 13kiloa roikkuu mun kaulassa. Mä jo harkitsin,että pitäisikö sellainen Manduca ostaa itselleni, koska tuo yksi urvelo viihtyy siinä niin hyvin.

Kaikkien muiden lapset leikkivät kiltisti ja tuo yksi roikkuu mun kaulassa. Jos olisi Manduca niin voisi roikkua helpommin. Saisin mäkin kädet vapaaksi toisen lapsen viidyttämistä varten.Täytyy oikeasti pistää harkintaan. Voi toki olla,että ulkoilukin rupeaa maistumaan, kun tuo valkoinen paska sulaa pois.

1 kommentti:

  1. Joo saisi kyllä kevät tulla jo! Meilläkin Eino oli alkuun vähän ulkoilua vastaan ja vain seistä tönötti oven edessä, mutta talven mittaan kyllä lämpeni ja nyt mennään kauheeta vauhtia ja tietty molemmat eri suuntiin..tiedä sitten kumpi oli parempi :D

    VastaaPoista