perjantai 21. maaliskuuta 2014

Strömsö

Havahduin taas siihen,että tuijotan suu auki televisiota.  Katsoin siis Strömsötä. En tiedä miksi, mutta katsoin kuitenkin. Voi olla,että ohjelma on yksi kaikkien aikojen ärsyttävimmistä. Koko ajan kaikilla on kivaa ja kaikki onnistuu. Masentavaa. Alappa itse tekemään ohjelmassa näytettyjä katkarapuleipiä. Voin vaikka vannoa ettei niistä tule samanlaisia maun tai edes ulkonäön puolesta.

Mulla on ollut tällä viikolla hirveitä vaikeuksia ruoanlaittamisen kanssa. Ei vain löydy minkäänlaista ideaa ja inspiraatiota. Mä voin rehellisesti sanoa,että olen elänyt koko viikon suolapähkinöillä. Perheen miehet eivät tosin kovin arvosta mun ruokavaliota. Ne kaipaavat jotain muutakin kuin pähkinöitä ja hedelmiä. Aina viikosta toiseen pyörivät samat tylsät ruoat. Pitäisi ottaa itseä niskasta kiinni ja tehdä erilainen viikkosuunnitelma ruokien puolesta.

Mä mietin, että mun pitiäis jotenkin koettaa yllättää mun mies. Meidän arki on aika hektistä viikoilla niin olisi kiva keksiä jotain, jolla saisin piristettyä toista. Turha yrittää ehdottaa seksiä. Musta se kuuluu normaalin elämään eikä ole mikään special palkinto miehelle kerran kuukaudessa. Niinpä haastankin teidän lukiat,että yllättäkää se mies viikonloppuna. Antakaa sille! Miehiä on paljon helpompi käsitellä ja tulla niiden kanssa toimeen, kun ne ovat tyytyväisiä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti