keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Meille iski riivaus

Me kaikki kolme olemme poikien kanssa riivattuja. Ne kiukuttelevat koko ajan mulle ja mulla menee siihen hermo. Jokaisesta asiasta tapellaan. Leipä varastetaan toiselta samoin kuin auto,pupu ja ihan jokainen asia. Vartin välein toinen lapsista tulee itkien mun luo, kun toinen on katsonut,koskenut tai tehnyt jotain väärin. Luoja,että osaa olla raivostuttavaa. Mä en tajua tuollaista nahistelua, koska mulla ei ole koskaan ollut sisaruksia. Luojan kiitos, näyttää se sisaruksina eläminen olevan niin kamalaa.

Toinen nukkuu kiltisti pitkiä päikkäreitä ja toinen saa raivareita ja karkaa makuuhuoneeseen huutamaan, että varmasti saadaan veikkakin hereille. Naapurit pitävät meitä varmaan ihan sekoina, kun täältä kuuluu koko päivän kamala huuto. Joko huutaa pojat tai minä.

Tänään aamulla oli seurakunnan kerho. Olin milliä vailla, että jeesuskerho olisi jäänyt meidän osalta väliin. Koko aamu tapeltiin ja viimeisenä niittinä toinen pojista nappasi vaunuvarastossa jonkun polkupyörästä kiinni sillä seurauksella, että koko pieni kämmen oli rasvassa. No, mulla oli onneksi likapyykkipussi mukana, jossa oli poikien lakanat. Pyyhin mustan rasvan lakanan kulmaan. VIRHE! Voin kertoa, että ketjurasva ei lähde pois edes 60 asteen pesussa. Nyt on sitten rasvaa lakanoissa. Vittu!

Tänään pitäisi olla vappuaatto ja kivaa. Jotenkin mulla ei ole lainkaan kiva fiilis. Klo 17 on nakkitreffit takapihalla. Grillataan naapureiden ja niiden lasten kanssa nakkeja. Meidän lapset varmaan syttyy tuleen ja nakitkin palavat. Mulla ei ole kovin korkeat odotukset meidän grillituokiosta. Mitäpä sitä ei kotiäiti tekisi,että lapsilla on kivaa. Uskon, että tämäkin on ihan turhaa, koska ei nuo kuitenkaan muista mitään vapusta, jolloin olivat vajaan 2vuotiaita. Helpommalla pääsisin jos jäisin sisälle noiden kanssa...

Olen kateellinen miehelle, kun se saa mennä yksin kauppaan töiden jälkeen. Miksi mä en koskaan saa mennä mihinkään yksin? Aina nuo riippakivet ovat mun mukana. Eilinen Ikeareissu meni ihan reisille. Kävimme paikallisella kirpparilla ja se riitti. Niin kamala raivoaminen, jos rattaat pysähty yli puoleksi minuutiksi. Mun verenpaine oli käynnin jälkeen niin korkealla, etten voinut kuvitella meneväni enään Ikeaan. Koetan neuvotella asian niin, että pääsen sinne lauantaina ihan YKSIN. Tai lauantaina Ikeassa on varmaan kaikki tuhat muuta lapsiperhettä. Nice!

Mä olen taas hurahtanut pariin merkkiin. Viimeisin hankinta pojille oli Silverjunglen pipot ja paita. Itselleni on tilauksessa Desigualin laukku. Vetosin laukun hankkimisen olevan pakollista, koska töissä on PAKKO olla kunnon käsilaukku. Taitaa saman merkin ballerinatossut mennä myös tilaukseen...Ei kerrota mun miehelle. Se ei kuitenkaan tajua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti