lauantai 19. huhtikuuta 2014

Pääsiäinen

Pari päivää olen potenut huonoa omaatuntoa siitä, etten ole kirjoitellut moneen päivään. En vain ole ehtinyt. Kamala meno koko ajan. Illalla huomaan olevani melkein kuollut, kun kaadun sänkyyn. Silloin ei tule todellakaan mieleen kaivaa konetta laatikosta ja aloittaa kirjoittamista.

Nyt olemme koko porukka pääsiäisen vietossa pohjoisessa. Ei lisättävää. Matkalla kuuntelimme Kärppäpeliä,. tänään menemmä johonkin katsomaan Kärppäpeliä ja kävimme uimahallissa. Siitä on meidän pääsiäinen tehty.

Uimahallista päästiin todellakin aiheeseen uimahalli. Mä niin tiesin asian jo ennen altaaseen pääsyä. Toinen pojista rakasti uimista ja toinen huuti. E huuti kokoi ajan mun sylissä ja kalisteli leukoja. Mä bniin ymmärrän mun lasta. Itsekin palelin hallissa, saatika sitten pieni lapsi. Tissus, että sielä oli kylmä. Onneksi puolet porukasta sentään nautti.

Viime viikolla oli joka ilta jotain menoa. Milloin oli tupperikutsuija ja milloin pyykkituipaa. Ei vain ehtinyt koneelle.

Nyt mummo päästi lapset pois ruokapöydästä ja molemmat ovat sormineen koneen kimpussa. Pakko siis lopettaa ja jatkaa myöhemmin. Tämä on niin tätä. Mitään ei saa koskaan tehdä koskaan rauhassa ja loppuun asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti