keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Huomattua

Tässä taannoin sain vinkin ruusujuurikapseleista. Ryntäsin kauppaan ja ostin niitä. Olen käyttänyt niitä paketillisen ja kyllä niillä jonkinlainen vaikutus on. Paremmin kuitenkin kahvi piristää, kuin ko. kapselit. Aamuista on tullut ehkä hieman ihmismäisempiä, kun muistaa ottaa kapselin heti herättyään. Pakkauksessa lukee vaikutusajaksi 30min. Siinä ajassa saan juuri lapsille aamiaisen ja itselleni kahvia. Voi olla, että ostan niitä myös tulevaisuudessa. Katsotaan, että saako keväinen aamuaurinko mussa mitään vaikutusta aikaan.

Toinen asia, jota mä olen kokeillut. Aina sanotaan, että veden juonti kannattaa. Sen mä todellakin allekirjoitan. Kovalla laihdutuskuurilla vuosi sitten opin juomaan vettä. Talvella se jotenkin vähän jäi. Nyt on taas otettu itseä niskasta kiinni. Todellakin niin pienellä muutoksella saa itselle paremman olon. Tuntuu, ettei kroppa ole koko ajan niin pöhöttynyt. Aineenvaihdunta on taas kunnossa.

Sokeri. Se kavala kaveri. Mä en syö makeaa. Ainut paheeni on lakritsi, jota tulee ostettua harvemmin kuin kerran kuussa. Vasta kuuntelin hiekkalaatikolla, kun joku äiti keskusteli kaverinsa kanssa siitä, että on ollut JO viikon ilman karkkia ja muuta sokerimättöä. Oli kuulemma tehnyt tiukkaa. Helppohan se mun on nauraa, koska en tykkää makeasta. Mulle yhtä suurta tuskaa tuottaisi jos mun pitäisi olla ilman juustoa. Hassuja ruokariippuvuuksia ihmisillä on.

Ja koska mulla on taas raadollinen ruokavalio päällä menen jääkaapille. En ota sieltä mitään. Käyn vain himoitsemassa sieltä kaikkea. Se helpottaa tuskaa, hieman. Jääkaappikierroksen jälkeen otan ison lasin kylmää vettä ja kömmin peiton alle. Sieltä ei ainakaan enää nousta syömään. Pitää tässä ihmisellä jonkinlainen kuri olla syömisen suhteen...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti