maanantai 19. toukokuuta 2014

Lämpö

Niin ihanaa, kun on lämmintä. Mä niin rakastan lämpöisiä ilmoja. Oli ihana olla puistossa poikien kanssa, kun ei tarvinnut pukea niin paljon vaatteita lähtiessä. Unien ja ruoan jälkeenpainumme takaisin ulos. Sitä ei taas tiedä, että kauan tämä lämpö jatkuu. On pakko ottaa auringosta kaikki irti.


Lauantaista sunnuntaihin pojat olivat mummolassa. Kävimme miehen kanssa pyörimässä Helsingin keskustassa. Mä rakastan Helsinkiä kesällä. Ihmiset olivat liikenteessä ja tunnelma oli kohdillaan. Kerrankin saimme nauttia kiehen kanssa ajasta, ettei ollut kiire mihinkään. Tosin myöhemmin illalla kävimme Flamingossa moikkaamassa mun ystävää. Se oli onnistuneen lauantain huipennus.

Sunnuntai meni ulkoillessa. Heti aamusta pakattiin kanat ja painuttiin rannalle. Jaksoimme makoilla kolmisen tuntia ulkona. Sitten pitikin jo mennä kotiin, kun rakkauden rypäleet saapuivat kotiin. Tulihan sieltä myös Suomen peli...

Mä en tajua, etyä miten meidän O onnistuu aina telomaan itsensä. Just oli edellinen haava huulesta parantunut, kun tänään tuli jo uusi. Aina sen haavat on huulessa. Pitää tulevaisuudessa kiinnittää huomiota, että kulkeeko se koko ajan suu auki, kun jatkuvasti huulessa on vekki. Onneksi vekit ovat olleet pieni, mutta aika kiitettävästi lapsesta tulee verta. Äsken ulkoilun jälkeen olin kuin sodasta tullut. Mulla oli paidassa ja kädessä veriviirut ja joka paikka hiekassa. Lapsi hieroi suun mun paitaan ja toinen lappasi lapiollisen hiekkaa mun selkään. Nice!

Parin viikon päästä miehellä on kesäloma. Heitimme villin idean ilmoille jos tekisimme etelänmatkan. Pohdittiin,että jaksammeko me olla viikkoa etelässä poikien kanssa. Ehtisimme just hyvin tehdä matkan ennen mun töiden alkua. Äkkilähdöt ovat niin halpoja, että melkein tulee halvemmaksi lentää etelään kuin olla viikko kotona Suomen hinnoilla. Pitää jättää ajatus hautomaan. Kovasti se kyllä houkuttelisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti